Gå til innhold

Igorere eller lyve?

Anbefalte innlegg

Gjest minnie xxs
Skrevet

Hva er verst av å bare ignorere fyren som ringer og sender medlinger hele tiden eller å dikte opp en nesten-kjæreste? Eller sannheten da selvføgelig, men jeg tror jeg har "lekt" litt for mye med ham til at det vil funke. Ja, jeg er en forferdelig person.

Videoannonse
Annonse
Gjest Starling
Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke kan si sannheten da? Eller iallfall pynte litt på sannheten for å ikke såre ham så mye, kanskje... Vanskelig tema.

Gjest minnie xxs
Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke kan si sannheten da? Eller iallfall pynte litt på sannheten for å ikke såre ham så mye, kanskje... Vanskelig tema.

Jeg har sendt en del meldinger i fylla. Har nok gitt inntrykk av at jeg liker ham, mens jeg kanskje egentlig bare ville at han skulle like meg... Dumme meg. Nå får jeg i alle fall igjen for å være tett i pappen.

Skrevet

Feig som jeg er, så ville jeg nok ignorert fyren en stund, og håpet han ville mistet interessen etter hvert.

Hvis han fortsatte å mase i lang tid, ville jeg gått for "nesten-kjæreste"-trikset.

Gjest minnie xxs
Skrevet

Feig som jeg er, så ville jeg nok ignorert fyren en stund, og håpet han ville mistet interessen etter hvert.

Hvis han fortsatte å mase i lang tid, ville jeg gått for "nesten-kjæreste"-trikset.

Ikke så dumt tenkt det. Håper bare han tar hintet... *Grøss*

Mary Poppins
Skrevet

Kjent scenario det der. Jeg er såpass feig at jeg sjeldent sier sannheten. Så lenge han ikke er i min nære vennekrets så har jeg pleid å dikte opp en "nesten-kjæreste." Synes egentlig det er bedre enn at han skal sitte å vente på meldinger av meg og gruble på hvorfor jeg f.eks ikke svarer eller tar kontakt.

Skrevet

Min situasjon for et par uker siden også. Så jeg ignorerte og "håpte han ville fordufte", selv om jeg visste han ikke ville det. Så kom det nok en meld. Da sa jeg bare at det var litt feil tidspunkt nå fordi jeg hadde så mye å "ordne opp i". Hint til at jeg kanskje hadde noe på gang. Og det har jeg jo kanskje også. Er iallefall forelska i en annen, så da blir det feil. Han tok det fint han:-)

Skrevet

Ikke så dumt tenkt det. Håper bare han tar hintet... *Grøss*

Menn tar per definisjon ikke hint, kun klar tale.

:-)

Skrevet

Om du ikke tør å si sannheten, så dikt opp en nestenkjæreste. Ignorering er enkelt og greit ikke pent gjort.

Gjest minnie xxs
Skrevet

Menn tar per definisjon ikke hint, kun klar tale.

:-)

Det er det jeg er redd for. Hvis han lar meg være i fred i helgen satser jeg på at jeg er kvitt ham.

Så hyggelig jeg føler meg nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...