Gjest FleskeGuri Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Gå kjapt ned i vekt: Hvordan? Kom med både sunne og usunne tips *lol* 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 De fleste tips om å gå raskt ned i vekt er vel usunne, vil jeg tro. Man går fort ned, men like fort opp igjen, og gjerne noen kilo ekstra. 0 Siter
Gjest tipstaps Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Tren og tenk sunt kosthold. Men det skal ta litt tid å gå ned i vekt har jeg lest. 0 Siter
Gjest FleskeGuri Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Kniv??? Ok, if you say so. Ja, det er jammen fristende å legge seg under kniven til tider også. 0 Siter
Gjest Isprinsessen Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 De fleste tips om å gå raskt ned i vekt er vel usunne, vil jeg tro. Man går fort ned, men like fort opp igjen, og gjerne noen kilo ekstra. Slutt og spis, skaff deg diaré! ;-) Neida, anbefales ikke. Det beste er vel og spise masse knekkebrød og drikke mye vann og være superaktiv! Gå lange turer kanskje. Jeg startet en egen diett i fjor mai. Kjøpte Rug-Sprø knekkebrød som inneholder masse fiber m/magerost på! Drakk mye mer vann enn jeg vanligvis gjør. Når sulten var som værst tok jeg litt frukt i steden for sjokolade. Tok Kromtabletter kjøpt på helsekosten mot søthunger. Kjøpte meg spinningsykkel og trente med den en halvtime hver dag. Jeg gikk ned 8 kilo på 6 uker. Kunne vært flinkere til å trene for det ble noen ganger bare 2 til 3 ganger uka men...fikk en rytme på det til slutt... Lykke til!! :-) 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Slutt og spis, skaff deg diaré! ;-) Neida, anbefales ikke. Det beste er vel og spise masse knekkebrød og drikke mye vann og være superaktiv! Gå lange turer kanskje. Jeg startet en egen diett i fjor mai. Kjøpte Rug-Sprø knekkebrød som inneholder masse fiber m/magerost på! Drakk mye mer vann enn jeg vanligvis gjør. Når sulten var som værst tok jeg litt frukt i steden for sjokolade. Tok Kromtabletter kjøpt på helsekosten mot søthunger. Kjøpte meg spinningsykkel og trente med den en halvtime hver dag. Jeg gikk ned 8 kilo på 6 uker. Kunne vært flinkere til å trene for det ble noen ganger bare 2 til 3 ganger uka men...fikk en rytme på det til slutt... Lykke til!! :-) Fint det, men det var FleskeGuri som spurte, ikke jeg. 0 Siter
Gjest Isprinsessen Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Fint det, men det var FleskeGuri som spurte, ikke jeg. Eh... det var til FleskeGuri jeg skrev, men kløna litt med tastene her ja... :-) 0 Siter
Speak Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Fort ned i vekt fører gjerne til fort opp i vekt etterpå. Prøv heller å endre livsstilen din. Spis generelt mindre fett og raske karbohydrater (sukker, poteter, ris, pasta, brød). Stopp også å spise LITT tidligere enn før. (Kanskje 80% av det du spiste før. Dvs. 2,5 brødskiver i stedet for 3 osv.) + Trening Treningen bør helst inneholde både styrke og en god del kardio (gå, sykle, løpe). Du bør da trene minimum 3 ggr. i uka for å komme godt i gang. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det er mulig! Gå turer så ofte du kan. Spis ofte og lite og sunt. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Fort ned i vekt fører gjerne til fort opp i vekt etterpå. Prøv heller å endre livsstilen din. Spis generelt mindre fett og raske karbohydrater (sukker, poteter, ris, pasta, brød). Stopp også å spise LITT tidligere enn før. (Kanskje 80% av det du spiste før. Dvs. 2,5 brødskiver i stedet for 3 osv.) + Trening Treningen bør helst inneholde både styrke og en god del kardio (gå, sykle, løpe). Du bør da trene minimum 3 ggr. i uka for å komme godt i gang. Bare en opplysning: pasta og ris regnes ikke som raske karbohydrater. Ellers er det nå mengden kalorier det kommer an på for vektnedgang, raske KH eller ei. 0 Siter
Speak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Bare en opplysning: pasta og ris regnes ikke som raske karbohydrater. Ellers er det nå mengden kalorier det kommer an på for vektnedgang, raske KH eller ei. Pasta og ris har gått under raske karbohydrater i oversiktene jeg har sett. Men man kan jo velge grove typer her også.... Tidligere mente man at det kun var kalorier som telte, men nyere forskning viser jo at det også spiller noen rolle hvor kaloriene kommer fra, og hvordan man spiser dem. (Om man f.eks. spiser alt i løpet av ett måltid, eller deler det opp i mange måltider i løpet av en dag.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.