Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg kommer med mange rare spørsmål idag men plutselig er det visst mye jeg lurer på Så til spørsmålet; Hva slags utdannelse har de som jobber i økokrim? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg aner ikke noe om hva de generelt har, men jeg kjenner en som jobber i økokrim. Vedkommende har økonomiutdannelse (ikke siv.øk) og noe IT, samt politiskolen. Men det kan jo godt hende at h*n ikke er representativ i det hele tatt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Jeg aner ikke noe om hva de generelt har, men jeg kjenner en som jobber i økokrim. Vedkommende har økonomiutdannelse (ikke siv.øk) og noe IT, samt politiskolen. Men det kan jo godt hende at h*n ikke er representativ i det hele tatt. Jeg lurer på om det holder å være sivøk? eller om man må ha gått politiskolen. Hadde vært råkult å jobbet i økokrim!!! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Økokriminologi, så klart! Hehe.. :-) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Jeg lurer på om det holder å være sivøk? eller om man må ha gått politiskolen. Hadde vært råkult å jobbet i økokrim!!! Jeg vet ikke, men jeg tror det kommer an på hva man skal gjøre der. Jeg kjenner også en som jobber i Kripos, og h*n har ikke politiutdannelse. Men som sagt - jeg aner ikke, bare kommer med halvkvalifiserte gjetninger utfra egne bekjentskaper. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Jeg vet ikke, men jeg tror det kommer an på hva man skal gjøre der. Jeg kjenner også en som jobber i Kripos, og h*n har ikke politiutdannelse. Men som sagt - jeg aner ikke, bare kommer med halvkvalifiserte gjetninger utfra egne bekjentskaper. Hva slags utdannelse har hun som jobber i kripos? Det hadde vært enda tøffere å jobbet der. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hva slags utdannelse har hun som jobber i kripos? Det hadde vært enda tøffere å jobbet der. H*n har offentlig rett (gr.fag), økonomiutdannelse og litt annet som ikke er så veldig relevant (språkfag og sånt). 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Hva slags utdannelse har hun som jobber i kripos? Det hadde vært enda tøffere å jobbet der. Hvor lenge er det forresten til du er ferdig? Går du siste året nå? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Hvor lenge er det forresten til du er ferdig? Går du siste året nå? Neida jeg er ikke ferdig enda Dette er vel egentlig bare generell nysjerrighet, både økokrim og kripos hadde vært utrolig spennende å jobbe i (synes jeg da), men planen min har alltid vært å bli megler men det er greit å tenke i litt andre retninger også 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Neida jeg er ikke ferdig enda Dette er vel egentlig bare generell nysjerrighet, både økokrim og kripos hadde vært utrolig spennende å jobbe i (synes jeg da), men planen min har alltid vært å bli megler men det er greit å tenke i litt andre retninger også Alltid greit å tenke, vurdere, drømme og eliminere litt underveis, ja. Men det viktigste er å ha øynene åpne for muligheter. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Alltid greit å tenke, vurdere, drømme og eliminere litt underveis, ja. Men det viktigste er å ha øynene åpne for muligheter. Nettopp!:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 De to jeg kjenner har politiskolen og noen kurs i økonomi sponset av jobben.h 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg kjenner en som har jobbet der, og han har Økonomi og Administrasjon fra høgskole samt endel økonomikurs etter videregående. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Juridisk og økonomisk kompetanse. Evt. phs. med videreutdannelse. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det er nok mest jurister og økonomer. Forresten så jobber jeg med etterforskning:-).......men ikke i økokrim... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Det er nok mest jurister og økonomer. Forresten så jobber jeg med etterforskning:-).......men ikke i økokrim... Næææ gjør du det?? Du blir bare mer og mer attraktiv!! )) Jeg studerer jo økonomi så da har jeg kanskje den nødvendige utdannelsen til å jobbe i økokrim.. så bra! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det er nok mest jurister og økonomer. Forresten så jobber jeg med etterforskning:-).......men ikke i økokrim... Det høres spennende ut! 0 Siter
mrxx Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Næææ gjør du det?? Du blir bare mer og mer attraktiv!! )) Jeg studerer jo økonomi så da har jeg kanskje den nødvendige utdannelsen til å jobbe i økokrim.. så bra! De ansetter de som har ren økonomi utdannelse, så du har en mulighet, skatterett f.eks er ekstra interesant for dem. Du får ta deg en tur hit så skal jeg lære deg litt om utforsking......ehh...etterforskning... 0 Siter
mrxx Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det høres spennende ut! Ja, det er spennende og sakene er nesten alltid forskjellig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.