Gjest en overvektig som ikke sover i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal til legen på mandag og be om slankepiller. Gruer meg som en hund og vet ikke om jeg tør. Vet at jeg må siden jeg ikke har gått ned i vekt. 0 Siter
songbirdy Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bare ikke prøv Xenical..... Det er diarè i tablettform!! Jeg kunne knapt bøye meg ned før det rant ut.. Nei, takke seg til tabletter som demper matsuget eller lignende.. Lykke til, ikke noe å grue seg til!!! 0 Siter
Gjest også en overvektig Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bare ikke prøv Xenical..... Det er diarè i tablettform!! Jeg kunne knapt bøye meg ned før det rant ut.. Nei, takke seg til tabletter som demper matsuget eller lignende.. Lykke til, ikke noe å grue seg til!!! Det samme gjelder Reductil. Moren min bruker det og blir fort syk om hun spiser kjøtt. Kvalme, oppkast og diare er det hun får. Jeg er overvektig selv og kunne aldri tenke meg å ta slike piller. Jeg har selv gått ned ca 30 kilo nå, og det bare med at jeg trener mye og spiser så sunt jeg klarer og har råd til. Har fremdeles en god del kilo som skal av, men det klarer jeg. Jeg tar bare tiden til hjelp og har ikke hastverk. Selvfølgelig kan piller være til hjelp for noen, men man må uansett legge om kostholdet og livsstilen, så hvorfor ikke gjøre det først som sist. 0 Siter
Gjest overvektig på vei ned, som ogsp prøvde xenical. Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bare ikke prøv Xenical..... Det er diarè i tablettform!! Jeg kunne knapt bøye meg ned før det rant ut.. Nei, takke seg til tabletter som demper matsuget eller lignende.. Lykke til, ikke noe å grue seg til!!! Meningen med Xenical er at du skal legge om kostholdet ditt. Ja, du får diare om du spiser mat med mye fett. Spiser du mager mat så vil du ikke få diare. Nei, gå heller over til sunn mager mat, og trim, og dropp slankepiller. De er dyrere enn de er verd. Og i tillegg så brukte jeg pillene til å 'lure' meg selv med. Gjorde ikke noe om jeg spiste mye og fet mat, det ville uansett renne ut igjen. He, he. 0 Siter
Gjest ductil Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Reductil kan være et forsøk verdt. Ingen piller kan gjøre mer en en liten del av jobben, men for noen av oss er f.eks. Reductil den lille ekstrahjelpen vi trenger for å gjennomføre en langvarig vektreduksjon. Jeg gikk ned 45 kg i løpet av ett år med Reductil, og har holdt vekten stabil i omtrent ett år nå. 0 Siter
Gjest en overvektig som ikke sover i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det samme gjelder Reductil. Moren min bruker det og blir fort syk om hun spiser kjøtt. Kvalme, oppkast og diare er det hun får. Jeg er overvektig selv og kunne aldri tenke meg å ta slike piller. Jeg har selv gått ned ca 30 kilo nå, og det bare med at jeg trener mye og spiser så sunt jeg klarer og har råd til. Har fremdeles en god del kilo som skal av, men det klarer jeg. Jeg tar bare tiden til hjelp og har ikke hastverk. Selvfølgelig kan piller være til hjelp for noen, men man må uansett legge om kostholdet og livsstilen, så hvorfor ikke gjøre det først som sist. Jeg skrev at jeg ikke har klart å gå ned. Da er det liten trøst at du forteller hvor flink du er ifølge deg selv. Det var bare slik og sånn for deg ja, men det er ikke du jeg skal diskutere med legen på mandag. 0 Siter
Gjest trenger å gå ned minst 20 kilo Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Reductil kan være et forsøk verdt. Ingen piller kan gjøre mer en en liten del av jobben, men for noen av oss er f.eks. Reductil den lille ekstrahjelpen vi trenger for å gjennomføre en langvarig vektreduksjon. Jeg gikk ned 45 kg i løpet av ett år med Reductil, og har holdt vekten stabil i omtrent ett år nå. Joda, men om du har høyt blodtrykk får du det ikke. jeg fikk det ikke 0 Siter
Gjest ductil Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Joda, men om du har høyt blodtrykk får du det ikke. jeg fikk det ikke Nei, det finnes kontraindikasjoner mot å bruke Reductil. 0 Siter
Gjest trenger å gå ned minst 20 kilo Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Nei, det finnes kontraindikasjoner mot å bruke Reductil. hø? hva mente du det med innlegget? skjønte ingenting av det du skrev der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.