Gjest våken i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg er håpløst forelsket i en mann som er god venn og ikke noe mer. Han er superkjekk, godt voksen, intelligent, morsom og tjener råbra. Han har aldri vært gift, og viser ikke særlig interesse for kvinnfolk (han er ikke homse). Han setter veldig pris på meg som venn. Vi har kjent hverandre i to år nå og blitt bedre og bedre venner i den tiden. Han er bare ikke interessert i meg som kvinne, og jeg tør ikke ødelegge vennskapet med å begynne å vise interesse. Livet er for vanskelig sånn midt på natta:( 0 Siter
songbirdy Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Sender deg en klem i natten. Vet så godt hvordan ulykkelig kjærlighet kjennes. Sitter og kjenner på det selv, mens natten bare blir lysere og lysere... Skal "opp" om 2 timer, men her sitter jeg og grubler, og kjenner hjertet verke for den mannen jeg kanskje aldri får... Men jeg ER bare så glad i han, og jeg klarer visst ikke glemme han. Hatt det slik i over et år nå... Han er alt jeg kan drømme om i en mann selv med sine særheter og lyter. Etter å ha blitt kjent med han, sammenligner jeg alle jeg møter med han og de kommer ikke høyt nok opp.... Jeg kan nok godt finne meg til rette med en annen, en eller annen gang... Men det vil jo aldri bli det samme og kanskje aldri 100% riktig.... Sukk... Savner han så jææævlig! *snufse litt* 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Sender deg en klem i natten. Vet så godt hvordan ulykkelig kjærlighet kjennes. Sitter og kjenner på det selv, mens natten bare blir lysere og lysere... Skal "opp" om 2 timer, men her sitter jeg og grubler, og kjenner hjertet verke for den mannen jeg kanskje aldri får... Men jeg ER bare så glad i han, og jeg klarer visst ikke glemme han. Hatt det slik i over et år nå... Han er alt jeg kan drømme om i en mann selv med sine særheter og lyter. Etter å ha blitt kjent med han, sammenligner jeg alle jeg møter med han og de kommer ikke høyt nok opp.... Jeg kan nok godt finne meg til rette med en annen, en eller annen gang... Men det vil jo aldri bli det samme og kanskje aldri 100% riktig.... Sukk... Savner han så jææævlig! *snufse litt* Sånn hadde jeg det for 14 mnd siden også, men så dukket mannen i mitt liv opp... ) Jeg har knapt tenkt på eks-forelskelsen siden! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Sånn hadde jeg det for 14 mnd siden også, men så dukket mannen i mitt liv opp... ) Jeg har knapt tenkt på eks-forelskelsen siden! Hvordan vet du at han ikke er homse? En av mine beste venner er stor, røslig, kjekk, maskulin, har ingen homsefakter, har lederjobb osv. Jeg ville ALDRI ha gjettet at han ikke var streit om jeg ikke visste det fra før. I sin tid klemte vi mye og kysset mye, og ingenting kjentes "feil" - men jeg visste at han forelsket seg skikkelig bare i menn. heldigvis var jeg heller ikke mer enn litt forelsket i han. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvordan vet du at han ikke er homse? En av mine beste venner er stor, røslig, kjekk, maskulin, har ingen homsefakter, har lederjobb osv. Jeg ville ALDRI ha gjettet at han ikke var streit om jeg ikke visste det fra før. I sin tid klemte vi mye og kysset mye, og ingenting kjentes "feil" - men jeg visste at han forelsket seg skikkelig bare i menn. heldigvis var jeg heller ikke mer enn litt forelsket i han. Nå bomma du igjen. ) Stå i hovedinnlegget når du skal skrive svar til innlegger. Forøvrig tenkte jeg det samme selv, han kan da utmerket godt være homse selv om han ikke er påfallende "homsete". 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Nå bomma du igjen. ) Stå i hovedinnlegget når du skal skrive svar til innlegger. Forøvrig tenkte jeg det samme selv, han kan da utmerket godt være homse selv om han ikke er påfallende "homsete". Jeg begrunnet ikke i hovedinnlegget hvorfor jeg vet at han ikke er homse fordi jeg så ikke det som relevant der og da. 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvordan vet du at han ikke er homse? En av mine beste venner er stor, røslig, kjekk, maskulin, har ingen homsefakter, har lederjobb osv. Jeg ville ALDRI ha gjettet at han ikke var streit om jeg ikke visste det fra før. I sin tid klemte vi mye og kysset mye, og ingenting kjentes "feil" - men jeg visste at han forelsket seg skikkelig bare i menn. heldigvis var jeg heller ikke mer enn litt forelsket i han. Jeg vet at han ikke forelsker seg i menn. Siden vi er gode venner er det ikke noe rart at jeg vet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.