Gjest våken i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 ...om det så bare var svensker;) Ja jeg har mange rare tanker i natt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det har i alle fall vært både dansker og svensker her inne. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det har i alle fall vært både dansker og svensker her inne. Og islendinger. Eller huff, det skulle vi kanskje ikke si ;-) 0 Siter
Gjest Dagens brannfakkel :) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det er ikke mange som blir, ihvertfall. Siden de ofte har divergerende synspunkter og ikke alltid skriver 100% perfekt norsk tar det ikke lang tid før de blir mobbet vekk. *dukker og springer* 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Og islendinger. Eller huff, det skulle vi kanskje ikke si ;-) Den var ikke lett å forstå, spesielt ikke med det smilefjeset. Lukter av noe som jeg ikke liker. 0 Siter
Gjest våken i natt - blir det brann av dette Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det er ikke mange som blir, ihvertfall. Siden de ofte har divergerende synspunkter og ikke alltid skriver 100% perfekt norsk tar det ikke lang tid før de blir mobbet vekk. *dukker og springer* Det du sier er at på dol skal alle være enige, og at det er bestemte regler for å være uenige. Ja jeg tror nok at du har rett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Den var ikke lett å forstå, spesielt ikke med det smilefjeset. Lukter av noe som jeg ikke liker. Det er en (nei to!) islending her inne som har vært her i mange år og hun er så absolutt med på en spøk. ) Ble vel litt for intern den der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Og islendinger. Eller huff, det skulle vi kanskje ikke si ;-) De er i hvert fall lett gjenkjennelige uvisst av vilken grunn ) 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 De er i hvert fall lett gjenkjennelige uvisst av vilken grunn ) Mener du at du kjenner dem igjen på språket, eller er dette internt også? 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har svensk oldefar. Teller det? Nei 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Mener du at du kjenner dem igjen på språket, eller er dette internt også? Mange skriver på en karakteristisk måte og etter noen år her inne, er det lett å kjenne igjen innskriver. Jeg tviler bl.a på at jeg hadde klart å skrive et anonymt innlegg. 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Mange skriver på en karakteristisk måte og etter noen år her inne, er det lett å kjenne igjen innskriver. Jeg tviler bl.a på at jeg hadde klart å skrive et anonymt innlegg. Du tar helt feil, og overvurderer deg selv. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du tar helt feil, og overvurderer deg selv. Det kan selvfølgelig hende, jeg har ikke mulighet til å kontrollere. 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Det kan selvfølgelig hende, jeg har ikke mulighet til å kontrollere. Da bør du være forsiktig med slike påstander. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Da bør du være forsiktig med slike påstander. Føler du deg truffet? Jeg vet garantert at du ikke er Keinstein som også er veldig lett gjenkjennelig. 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Føler du deg truffet? Jeg vet garantert at du ikke er Keinstein som også er veldig lett gjenkjennelig. Nei, men jeg lurer på hvorfor vi diskuterer dette i denne tråden? Det henger ikke på greip med spørsmål om utlendinge. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nei, men jeg lurer på hvorfor vi diskuterer dette i denne tråden? Det henger ikke på greip med spørsmål om utlendinge. Fordi du har skrevet overskriften feil antagelig. Typisk ikkenorsk flertallsform. Altså er du utlending. Det var du som startet tråden, ikke jeg. 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Fordi du har skrevet overskriften feil antagelig. Typisk ikkenorsk flertallsform. Altså er du utlending. Det var du som startet tråden, ikke jeg. Mener du at nordmenn aldri har skrivefeiler? Kan til og med være en tastefeil. Det har ingen sammenheng med at du mener at islandske dolere er lette å kjenne. Jeg startet denne tråden til å diskutere skrivefeiler og skrivemåter, men du svarte slik at jeg forsto at det var ikke derfor du mener de er lette å kjenne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.