Gå til innhold

Finnes det utlendinge på dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du at nordmenn aldri har skrivefeiler? Kan til og med være en tastefeil.

Det har ingen sammenheng med at du mener at islandske dolere er lette å kjenne.

Jeg startet denne tråden til å diskutere skrivefeiler og skrivemåter, men du svarte slik at jeg forsto at det var ikke derfor du mener de er lette å kjenne?

Har jeg nevnt islendinger?

Videoannonse
Annonse
Gjest våken i natt
Skrevet

Har jeg nevnt islendinger?

Er ikke du norsk? Når du bruker ordet "de" i første svaret ditt så referer du såklart til islendinger. Det er det du svarer på.

Hva er det du mener egentlig?

Skrevet

Er ikke du norsk? Når du bruker ordet "de" i første svaret ditt så referer du såklart til islendinger. Det er det du svarer på.

Hva er det du mener egentlig?

Med de mente jeg utlendinger. Men nå begynner du å kverulere på din vanlige måte og det er det som gjør at du er så lett gjenkjennelig.

Så nå stopper jeg diskusjonen.

Gjest våken i natt
Skrevet

Med de mente jeg utlendinger. Men nå begynner du å kverulere på din vanlige måte og det er det som gjør at du er så lett gjenkjennelig.

Så nå stopper jeg diskusjonen.

Du må ha problemer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...