Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Mener du at nordmenn aldri har skrivefeiler? Kan til og med være en tastefeil. Det har ingen sammenheng med at du mener at islandske dolere er lette å kjenne. Jeg startet denne tråden til å diskutere skrivefeiler og skrivemåter, men du svarte slik at jeg forsto at det var ikke derfor du mener de er lette å kjenne? Har jeg nevnt islendinger? 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Har jeg nevnt islendinger? Er ikke du norsk? Når du bruker ordet "de" i første svaret ditt så referer du såklart til islendinger. Det er det du svarer på. Hva er det du mener egentlig? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Er ikke du norsk? Når du bruker ordet "de" i første svaret ditt så referer du såklart til islendinger. Det er det du svarer på. Hva er det du mener egentlig? Med de mente jeg utlendinger. Men nå begynner du å kverulere på din vanlige måte og det er det som gjør at du er så lett gjenkjennelig. Så nå stopper jeg diskusjonen. 0 Siter
Gjest våken i natt Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Med de mente jeg utlendinger. Men nå begynner du å kverulere på din vanlige måte og det er det som gjør at du er så lett gjenkjennelig. Så nå stopper jeg diskusjonen. Du må ha problemer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.