Gå til innhold

Al Qaida truer med angrep mot Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Atschoo
Skrevet

AlQuida retter en takk til norske medier for gratis publisitet.

'

Skrevet

Det er vanskelig å ta slike fanatiske religiøse tullingers uttalelser alvorlig - og jeg flirer litt når jeg leser hans pompøse uttalelser.

Men samtidig så må vi ta det alvorlig, fordi det finnes nok av fundamentalistiske islamitter som gjør det - med de konsekvenser det kan få.

Mennesket har ikke utviklet seg så veldig mye mentalt siden de klatret ned fra trærne......og fant ut at våpen er en fin ting som kan brukes til så mangt....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Disse fundementalistene roper jo ut om bomber og faenskap så ofte for tida at det er umulig å ta dem seriøst, og flere og flere av dem framstår like troverdige som den tidligere informasjonsministeren til Irak.

Vi er nok rimelig trygge her på berget, uansett hva enkelte tullinger med maske og våpen vil ha oss til å tro.

Gjest nå igjen altså
Skrevet

Det beste synes jeg ville være å tie dem i hjel. Kjedelig at norske aviser setter dette på forsiden og gir dem den oppmerksomheten de roper etter og skremmer det norske folk.

Det er jo AKKURAT det de vil oppnå! Det viktigste for terroristene er ikke nødvendigvis å bombe oss sønder og sammen, men å ødelegge for oss på andre måter. For eksempel ved å forandre livene våre til å være fylt av redsel.

IGNORER DEM!

Gjest Nei til dumsnillhet
Skrevet

Det beste synes jeg ville være å tie dem i hjel. Kjedelig at norske aviser setter dette på forsiden og gir dem den oppmerksomheten de roper etter og skremmer det norske folk.

Det er jo AKKURAT det de vil oppnå! Det viktigste for terroristene er ikke nødvendigvis å bombe oss sønder og sammen, men å ødelegge for oss på andre måter. For eksempel ved å forandre livene våre til å være fylt av redsel.

IGNORER DEM!

Forsvar, forsvar og forsvar er det vi trenger. Dumsnillhet som Norge diver med tror jeg ikke har noe for seg.

Gjest Quack
Skrevet

Forsvar, forsvar og forsvar er det vi trenger. Dumsnillhet som Norge diver med tror jeg ikke har noe for seg.

Hva iallverden skal du med forsvaret her?

Etteretningstjeneste kunne kanskje være til hjelp, men forsvaret brukes best til å rydde lysløyper, gjennomføre leteaksjoner etc.

Skrevet

IGNORER DEM!

Kunne ikke være mer enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...