Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså - ikke på nett, men å få kjøpt, fortrinnsvis. Hvis det finnes et godt turkart som er utskrivbart fra nettet så kan det sikkert brukes.

Jeg har sjekket kartserien til Statens kartverk, de fine røde vet dere, men der har de forsyne meg klart å spre Frøya på ikke mindre enn 4 - FIRE! - kartblader! Dyrt og sinnsvakt upraktisk.

Kartbøker og Cappelens kart over midt-Norge er ikke gode nok. Må sjekke NAF-boka og se om det er mulig å ta en god fargekopi derfra kanskje. Noen som har den for hånden og som kan si meg om den har et godt kart over Frøya på EN side der hele øya er med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring bokhandelen.

Tror du ikke jeg har trålet både Ark, Øksendal og Norli?! Hæ? De har det samme alle sammen.

Har kontaktet Frøya Turistinfo, men ikke fått svar. Samme med Statens Kartverk.

Skrevet

I en gammel utgave av NAF-boken er Frøya, Sør-Trøndelag på en side på kartet. Øya så ikke så veldig stor ut. Frøya, Sogn og Fjordane var også på en side, og er enda mindre.

Skrevet

I en gammel utgave av NAF-boken er Frøya, Sør-Trøndelag på en side på kartet. Øya så ikke så veldig stor ut. Frøya, Sogn og Fjordane var også på en side, og er enda mindre.

Takk, da blir ikke det godt nok heller. Hm. Turistinformasjonen der ute har noen kart, skal se på dem når jeg kommer så langt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...