flisa Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Vi kan også finne på å regne ut prisen sånn: Diesel for strekningen + det det koster å komme inn (f.eks til Kristiansand dyrepark) -så kan vi sove i bilen (buss) og være der bare et døgn, mat må vi også ha hjemme. Da behøver det ikke bli dyrt -og ungene får like mye ut av det som om vi lå på hotell (for det er det sikkert bare vi voksne som syns er behagelig) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Vi kan også finne på å regne ut prisen sånn: Diesel for strekningen + det det koster å komme inn (f.eks til Kristiansand dyrepark) -så kan vi sove i bilen (buss) og være der bare et døgn, mat må vi også ha hjemme. Da behøver det ikke bli dyrt -og ungene får like mye ut av det som om vi lå på hotell (for det er det sikkert bare vi voksne som syns er behagelig) Ja, og da setter dere tæring etter næring - og venter ikke å bo på flott hotell. Skal man ha akkurat den opplevelsen, så må man snu seg slik. Det gir mening i mitt hode, og det er sikkert veldig morsomt å sove i bussen! (i alle fall for ungene...) 0 Siter
Goliath Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Tar en 3-4 ukers ferietur til utlandet hvert annet år - og da ligger budjsettet vanligvis på 50-70 tusen for 2 voksne. Og i "mellomårene" blir det en litt kortere og rimligere ferie med samboeren + et antall "egoturer" til utlandet primært for å kjøre mc på ulike baner. Hva dette samlet koster har jeg intet ønske om å finne ut....:-) 0 Siter
Velouria Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Vi reiser på de feriene vi syns vi har råd til Koster forskjellig hvert år, i fjor brukte vi ca 10 000. En uke i Danmark med barna, fin "slapp av" ferie for alle sammen. Året før var vi to uker på hytta, brukte kun penger til mat som vi måtte hatt om vi var hjemme også, altså gratis ferie. I år blir det sikkert litt dyrere ferie, fordi vi har råd til det, så vi kommer nok til å bruke 25 000,- tenker jeg. Pluss at vi reiser på en eller to weekender bare vi voksne. Vi pleier å reise på konserter flere ganger i året, så det er det vi bruker penger på, vi prioriterer hoved interessen vår som er musikk. I år blir det Øyafestival på oss voksne og Norwegian Wood for alle 4. I løpet av året (hvert år) bruker vi nok 25 000,- bare på konserter, i tillegg til ferie. Vi er ikke kravstore i hvor ferien er bare vi kommer oss ut av huset og litt vekk. Hyttene i familien blir derfor flittig brukt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har reist mye uspesifisert og har ikke hatt dårlig ferier for det. 14 dager i Cesme i Tyrkia for 1000 kr synes jeg var helt greit. 2 voksne og 3 unger, 4000 kr, fordi minstemann var baby. Fint hotell med svømmebasseng osv. 0 Siter
bb71 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Akseptabel pris avhenger av inntekt! For oss blir det to uker for familie på 5. Fly t/r nord-norge til kr. 3490,- Gratis overnatting. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Tja, synes 12.000 for fly og hotell for 2 er ok. Så 10.000 på lommepenger hver også ok. Noe mer enn det blir ikke aktuelt om man ikke skal til USA, Japan o.l. I år skal vi 5 dager til Paris, og det ble 7000 kr for begge to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.