Gjest noksagt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=116157 "- Nå må de finne på noe annet, ler hun" Hæææhhh??? Hallo Jorun... De HAR jo funnet på noe annet i Idol i år, nemlig at det nå skal bli en vinner som kan synge. Altså noe helt annet enn i fjor... 0 Siter
Gjest idol fan:) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja, skulle de ha slått opp før de begynte i idol eller hva? Mest hjernedøde jeg har hørt faktisk. De gjør det jo ikke for PR, men fordi de faktisk var sammen FØR idol. Var vel heller hun og Christian som brukte det for PR. Jorunn må vle benytte hver anledning til å stikke nesa fram, vi hører jo ikke noe mer til henne. Like flopp som Kjartan jo. 0 Siter
Gjest noksagt Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja, skulle de ha slått opp før de begynte i idol eller hva? Mest hjernedøde jeg har hørt faktisk. De gjør det jo ikke for PR, men fordi de faktisk var sammen FØR idol. Var vel heller hun og Christian som brukte det for PR. Jorunn må vle benytte hver anledning til å stikke nesa fram, vi hører jo ikke noe mer til henne. Like flopp som Kjartan jo. Når man overhodet ikke kan synge, så må man bli en flopp slik Jorun ble. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Sikkert ikke det hun har sagt... Dama som mista stemma si utover i konkurransen, og som fortsatt ikke har sangsteme 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja, skulle de ha slått opp før de begynte i idol eller hva? Mest hjernedøde jeg har hørt faktisk. De gjør det jo ikke for PR, men fordi de faktisk var sammen FØR idol. Var vel heller hun og Christian som brukte det for PR. Jorunn må vle benytte hver anledning til å stikke nesa fram, vi hører jo ikke noe mer til henne. Like flopp som Kjartan jo. MEN - Er det Jorun sin feil at hun vant?! Det er faktisk vår egen feil.. Så det betyr at vi - "folket" må være stokk dumme som stemmer frem en vinner som ikke kan synge 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Herregud, for en ikke-sak. Helt åpenbart en konstruert konflikt for å få nok et Idol-oppslag. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 MEN - Er det Jorun sin feil at hun vant?! Det er faktisk vår egen feil.. Så det betyr at vi - "folket" må være stokk dumme som stemmer frem en vinner som ikke kan synge Du har så rett så rett. Jeg er en av de som stemte på henne hele veien. Hun sang jo så bra de første gangene. Etterhvert stemte jeg vel mest av gammel vane 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Nå er det ikke Jorun sin feil at hun vant. Hun fikk god hjelp av dommerne som hauset henne opp så til de grader, at de burde ha rødmet av skam i ettertid. Det var en slik "det var sikkert greit"- holdning overfor de andre deltakerne. Mens overfor Jorun var det alltid sryt uansett om det var bra eller dårlig. Tror de har lært noe av det, for selv om det er seerne som bestemmer, så har dommerne en viss påvirkningskraft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.