Gå til innhold

Svimmel + kvalm

Anbefalte innlegg

Gjest Sivanita
Skrevet

Hva kan det komme av at man går rundt og er svimmel? Litt kvalm også, men det er ikke så ille. Har hatt svimmelheten en dag for ikke så lenge siden, så kom det igjen i går. Når jeg sier svimmel, så mener jeg at rommet går rundt og rundt, som å være i karusell. Kan ikek snu meg fort, bøye meg og slike ting.

Hvis jeg drar til legen, hva vil han da kunne finne ut? Sjekker han blodet eller noe? Jeg er ikke gravid, har sjekket det.

Med vennlig hilsen jente på 23

Videoannonse
Annonse
Gjest LucySky
Skrevet

Det kan være du har fått en virus på balansenerven.

Det er ikke så veldig sjeldent, jeg har i alle fall kjent to som har hatt det.

Du burde gå til lege, selv om jeg ikke tror det er så veldig mye å gjøre med det foruten å vente til det går over ...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Drikker du nok vann?

Spiser du regelmessig og sunt/variert?

Reiser du deg brått?

-slike ting kan være med på å gjøre meg svimmel, og ikke bare forbigående. Kanskje noe av det samme for deg?

Gjest Sivanita
Skrevet

Drikker du nok vann?

Spiser du regelmessig og sunt/variert?

Reiser du deg brått?

-slike ting kan være med på å gjøre meg svimmel, og ikke bare forbigående. Kanskje noe av det samme for deg?

Ja, jeg både drikker mye vann, spiser ofte og prøver å holde det noenlunde sunt, og jeg trener litt. Har bare hatt svimmelheten to ganger, begge gangene har det vart en hel dag.

nøffgakkmøbææ
Skrevet

krystallsyken eller virus på balansenerven.

er desverre ikke noe å gjøre med det, det er forferdelig!!!

men gå til legen, for hvis det er sånn krystallgreie så kan han lære deg øvelser som gjør at det går over.

fikk det selv som en ettersykdom av inflensa:(

føler skikkelig med deg!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...