Gå til innhold

Vann i kroppen - hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

Gjest Vannfull
Skrevet

Etter at jeg sluttet å røyke for 3 mnd siden, har jeg blitt så tung i kroppen, og hender og føtter er hovne og tunge. Kjenner meg dorsk selv om jeg trener 3 ganger i uka og spiser sunt.

Er det noen som har erfaringer med vanndrivende middel som man får kjøpt i helsekostbutikker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Vannfull
Skrevet

Drikk

Men det gjør jeg allerede, bortimot 2 L rent vann hver dag. Har gjort det i flere år, men først nå er jeg blitt plaget av hovne hender og føtter.

Gjest Starling
Skrevet

Men det gjør jeg allerede, bortimot 2 L rent vann hver dag. Har gjort det i flere år, men først nå er jeg blitt plaget av hovne hender og føtter.

Har du sjekket med legen om du har en hjertesvikt? Kanskje du trenger vanndrivende.

Gjest sirikat
Skrevet

Da ville jeg tatt en tur til legen.. Et eller annet er i ubalanse.

Skrevet

Tiden er inne for en legesjekk.

Da min situasjon var slik du beskriver den (kunne vært jeg som hadde skrevet dette for to år siden) viste det seg at jeg plutselig hadde fått høyt blodtrykk, og vannet i kroppen var et resultat av at nyrene var begynt å ta skade av dette...

Naturmedisiner og helsekost er vel å bra, men det måtte nok sterkere medisiner til på meg da for å senke blodtrykket og redde nyrene mine.

Dette var kanskje litt skummel lesning - og det -trenger- heller ikke være dette som er galt med deg, men du bør få dette samt hjertet sjekket ut hos legen. I første omgang blodprøver og en blodtrykksmåling.

Lykke til!

mvh

Gjest Vannfull
Skrevet

Tiden er inne for en legesjekk.

Da min situasjon var slik du beskriver den (kunne vært jeg som hadde skrevet dette for to år siden) viste det seg at jeg plutselig hadde fått høyt blodtrykk, og vannet i kroppen var et resultat av at nyrene var begynt å ta skade av dette...

Naturmedisiner og helsekost er vel å bra, men det måtte nok sterkere medisiner til på meg da for å senke blodtrykket og redde nyrene mine.

Dette var kanskje litt skummel lesning - og det -trenger- heller ikke være dette som er galt med deg, men du bør få dette samt hjertet sjekket ut hos legen. I første omgang blodprøver og en blodtrykksmåling.

Lykke til!

mvh

Oi. Det spørs om jeg bør ta en legesjekk, ja. Blir også veldig svimmel når jeg bøyer meg med hodet ned, og alle plagene kom etter at jeg stumpet røyken. Huff.

Skrevet

Oi. Det spørs om jeg bør ta en legesjekk, ja. Blir også veldig svimmel når jeg bøyer meg med hodet ned, og alle plagene kom etter at jeg stumpet røyken. Huff.

Ja, er det ikke ironisk? Samma var det jo her også.

Men -om- det skulle være blodtrykket, så kan du jo trøste deg med at evt. røyking ville gjort det hele enda verre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...