Prozak Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Noen burde hviske h*n noe i øret om skrivestil og uttrykksmåte. Men av en eller annen grunn tror jeg neppe at h*n ville ha skjønt noe av det. Neppe :-) "........................................." 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Heh - du er ihvertfall dugelig flink til å kaste stein i glasshus. Det skal du ha. For et drama. Håper ikke min komentar,i kjønnssykdomstråden,ang. ovenfraned holdning osv., var med på å utløse dette... Men det er som Prozak sier, vanskelig for nye å vite hva det egentlig dreier seg om. Pro zakk og gjengen er vel fornøyd når de har greid å få slettet en del av innleggene. Som var interessante for andre. Forferdelig irriterende at andre velger å sensurere for meg.Enten det nå er webmaster eller denne trollgjengen dere snakker om. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 PMS??? Les tråden, du. "..................................." 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 "Du har nok rett." Jeg er en lur Ulvinne, ser du ;-) Hvem var det da? Den berømte Maiken? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147448339' post='3110218] Hvem var det da? Den berømte Maiken? Det vil jeg anta, men det kan være flere som er på "alltid slette" lista til webmaster. 0 Siter
Gjest Formerly known as.... Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Du må forstå Prozak som han er. Han ligger her inne og vaker hele døgnet, som ei gjedde i sivet, klar for kaste seg over noen som har en annen mening, eller som har vært uheldig med en formulering. Det gir tydeligvis livet hans en slags mening. Det er så søtt når noen skriver sympatiinnlegg til seg selv. *Himler med øya* 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Lenge siden du fikk noe? Er det virkelig mulig at du ikke skjønte at det var ironisk/parodisk? Eller at du ikke gidder å lese resten av tråden, som viser det i klartekst? ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Jeg håper jeg tar feil, men det virker jaggu som om enkelte tilsynelatende seriøse personer her inne presterte å ta dette innlegget alvorlig. Helt utrolig, i såfall. "..............................................." 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Er det virkelig mulig at du ikke skjønte at det var ironisk/parodisk? Eller at du ikke gidder å lese resten av tråden, som viser det i klartekst? ".............................................." Selvsagt skjønte jeg hva du mente. Hallo!!! Jeg er jo ingen idiot 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Selvsagt skjønte jeg hva du mente. Hallo!!! Jeg er jo ingen idiot Ok, beklager :-) "......................................" 0 Siter
jubalong70 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ok, beklager :-) "......................................" Skal tenke på det 0 Siter
Gjest aerlig Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det er så søtt når noen skriver sympatiinnlegg til seg selv. *Himler med øya* Hææhh?? *store øyne* 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Har du laddet opp sparkefoten, da, Prozak? Du husker vel at du lovde å sparke meg en viss plass etter eksamen? Da skal jeg nemlig avvendes fra min colaavhengighet! Skumle greier. 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Har du laddet opp sparkefoten, da, Prozak? Du husker vel at du lovde å sparke meg en viss plass etter eksamen? Da skal jeg nemlig avvendes fra min colaavhengighet! Skumle greier. Jada. Du må bare si ifra når du er ferdig :-) "........................................." 0 Siter
org Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jada. Du må bare si ifra når du er ferdig :-) "........................................." Skal bli! 0 Siter
lonelyP Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Les tråden, du. "..................................." Når du selv legger inn et ironisk innlegg, regner jeg med du selv forstår ironi ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.