Gå til innhold

For de med allergi (råd) :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Starling
Skrevet

Hare, takk for gode råd i går! Jeg dusjet og skiftet sengetøy før jeg la meg, og hadde ingen plager (nesten) i hele natt! :) Det har regnet litt i går og i dag, det hjelper nok også. :)

hare1365380455
Skrevet

Hare, takk for gode råd i går! Jeg dusjet og skiftet sengetøy før jeg la meg, og hadde ingen plager (nesten) i hele natt! :) Det har regnet litt i går og i dag, det hjelper nok også. :)

Det var godt! Her er det ikke regn, men jeg håper det kommer litt i helgen... Leste du det at pollentåken kan ses fra verdensrommet? Det er vilt.... :)

Gjest Starling
Skrevet

Det var godt! Her er det ikke regn, men jeg håper det kommer litt i helgen... Leste du det at pollentåken kan ses fra verdensrommet? Det er vilt.... :)

Ja, hvordan kan de se den fra verdensrommet, egentlig? Sykt! :)

Skal jobbe i helga da, så da må jeg jo ut uansett. Får dusje før jeg legger meg da, det hjelper utrolig godt.

hare1365380455
Skrevet

Ja, hvordan kan de se den fra verdensrommet, egentlig? Sykt! :)

Skal jobbe i helga da, så da må jeg jo ut uansett. Får dusje før jeg legger meg da, det hjelper utrolig godt.

Jeg skal også jobbe i morgen kveld + søndag kveld, så da må jeg også dusje før jeg legger meg. Så tar jeg bare et håndkle på puta om håret ikke er ordentlig tørt.

Gjest Starling
Skrevet

Jeg skal også jobbe i morgen kveld + søndag kveld, så da må jeg også dusje før jeg legger meg. Så tar jeg bare et håndkle på puta om håret ikke er ordentlig tørt.

Håret mitt er så kort og tørker fort, så det er ikke noe problem. :)

Skrevet

Kjekt, da mangler jeg bare hatten.

*Går og henter hatt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...