Gjest gatas skrekk Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Du må jo sette grenser for katten din, det er du som er voksent menneske som bestemmer! Her tror jeg du har sviktet i oppdragelsen. De som ikke kan oppdra dyr skulle aldri hatt lov til å ansaffe seg det!! ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Kanskje hun har blitt forulempet av den svære, feite hannkatten rett over gata? Er hun sterilisert? Hun er sterilisert og bor forøvrig sammen med den største katta gata..;-) Men hun kan jo kanskje ha fått pes av en annen katt ute her. Hm. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Du må jo sette grenser for katten din, det er du som er voksent menneske som bestemmer! Her tror jeg du har sviktet i oppdragelsen. De som ikke kan oppdra dyr skulle aldri hatt lov til å ansaffe seg det!! ;-) ? Jo selvsagt, jeg prøver så godt jeg kan.. Hvis du prøver å trekke paraleller til unger som pisser i parken var paralellenen jævlig dårlig da katta mi ikke plager andre enn eventuellt seg sjøl med ikke å ville ut, og i så tilfelle hadde det også vært tøft å bruke nicket du hadde i samme tråd..;-P Det siste gjelder forøvrig UANSETT hvilken tråd du referer til. 0 Siter
Klara Q Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hun er sterilisert og bor forøvrig sammen med den største katta gata..;-) Men hun kan jo kanskje ha fått pes av en annen katt ute her. Hm. De er ikke nådige, disse kåte hannkattene som ikke er blitt "stusset i stellet". 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hihi, kan du skaffe meg en maken en. Jeg har så lyst på pus men har ikke anledning til å ha en utekatt og ikke råd til å kjøpe en rasekatt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 De er ikke nådige, disse kåte hannkattene som ikke er blitt "stusset i stellet". Nei det er de jo ikke..Men er de interssert i å trakkasere lille Swiff da tro, hun er jo sterilisert og greier? Det er en del katter her, så det kan jo godt forklare noe det altså.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Hihi, kan du skaffe meg en maken en. Jeg har så lyst på pus men har ikke anledning til å ha en utekatt og ikke råd til å kjøpe en rasekatt. *lol* litt vanskelig å forutse det kanskje? ;-) Begge mine er sarte drivhusplanter og vil ikke ut, men han gammern får smaken på det når et først blir varmt i været. Men oj så mishandlet han føler seg om det begynner å regne eller om det er kaldt! :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Nei det er de jo ikke..Men er de interssert i å trakkasere lille Swiff da tro, hun er jo sterilisert og greier? Det er en del katter her, så det kan jo godt forklare noe det altså.. Jeg vet feitenaboen til venninna mi er fæl med å plage hennes lille silkepels, og hun er sterilisert. Katten - ikke venninnen Det kan jo også hende du har noen "eksperimentelle" nabounger som kattedyret har vært uheldig å treffe på. Grøss! 0 Siter
annegunn Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hale som en boa? Ser det for meg... Men det er mye skummelt ute i verden, altså. Bare spør katteslaktet mitt....Han vil heller ikke ut, annet enn på verandaen hvis døra står åpen så han har retrettmulighetene i behold. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hunden min vil ikke inn den. Etter at den fant ut hvor moro det er å være ute i hagen i mange timer, kose seg og tusle rundt og se på livet (uten å bjeffe), spise litt og gnage litt på trepinner og rask han finner på plenen, må jeg nærmest bære ham inn igjen når han ikke skal være ute lenger. Får sende over litt vil-være-ute-hele-dagen-vibber til katten din! *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hunden min vil ikke inn den. Etter at den fant ut hvor moro det er å være ute i hagen i mange timer, kose seg og tusle rundt og se på livet (uten å bjeffe), spise litt og gnage litt på trepinner og rask han finner på plenen, må jeg nærmest bære ham inn igjen når han ikke skal være ute lenger. Får sende over litt vil-være-ute-hele-dagen-vibber til katten din! *s* Bare pass på så ikke hunden din mottar for mange kattevibber i retur ;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hun er en helt ung pus på ett år..Men hun sitter nå mye i åpent vindu og snuser på været, så jeg får håpe hun tøffer seg opp etterhvert..Det gjør selvsagt ikke MEG noe at hun vil være inne, men jeg kan jo ikke annet enn å tenke at hun går glipp av ting! :-) Å ja, ja da er hun vel sikkert bare litt feig å trenger å titte litt på været først... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hunden min vil ikke inn den. Etter at den fant ut hvor moro det er å være ute i hagen i mange timer, kose seg og tusle rundt og se på livet (uten å bjeffe), spise litt og gnage litt på trepinner og rask han finner på plenen, må jeg nærmest bære ham inn igjen når han ikke skal være ute lenger. Får sende over litt vil-være-ute-hele-dagen-vibber til katten din! *s* Hunden vår vil heller ikke inn, helt til det begynner og regne, da uler hun som en skulle tro hagen var av overtatt av katter ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Hunden min vil ikke inn den. Etter at den fant ut hvor moro det er å være ute i hagen i mange timer, kose seg og tusle rundt og se på livet (uten å bjeffe), spise litt og gnage litt på trepinner og rask han finner på plenen, må jeg nærmest bære ham inn igjen når han ikke skal være ute lenger. Får sende over litt vil-være-ute-hele-dagen-vibber til katten din! *s* Takk! :-) Får se om det funker da..;-) Hyggelig å se nicket ditt, long time osv..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.