Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 På meg blir det nok doling, kanskje en film, har Narnia liggendes som jeg ikke har rukket og sett enda. Har brukt dagen på rusle på senteret med ei venninne, har handlet inn til en veldig enkel kveldsmat. Så en rolig kveld er faktisk det eneste som frister i kveld. Men jeg sitter og vurderer om jeg skal legge den ene vinflaska til kjøling... Så hva spennendes skal dere gjøre på i kveld? ) 0 Siter
tonie Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal gjøre minst mulig. Kanskje jeg skal deppe bittelitt og tenke på at for bare noen dager siden løp ungene rundt her i shorts og sandaler. Når ligger det et tynt hvitt teppe på bakken, og det sør fortsatt tett. Sukk... Tror jeg må ha meg en trøsteøl. Det tror jeg bestemt;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal gjøre minst mulig. Kanskje jeg skal deppe bittelitt og tenke på at for bare noen dager siden løp ungene rundt her i shorts og sandaler. Når ligger det et tynt hvitt teppe på bakken, og det sør fortsatt tett. Sukk... Tror jeg må ha meg en trøsteøl. Det tror jeg bestemt;-) Oj, ja da har du lov og deppe! Og trøsteøl er deg vel unt.. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har ryddet og vasket leiligheten. Nå sitter jeg og koser meg med yndlingsretten min for tiden. Helt alene. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147459189' post='3110391] Jeg har ryddet og vasket leiligheten. Nå sitter jeg og koser meg med yndlingsretten min for tiden. Helt alene. Rydde ja... Nei det vil jeg ikke tenke på, fortell meg heller hva yndlingsretten din er du ) Jeg er ikke alene, men det er ikke så mye selskap i sambo sånn etter kl 22, da kommer det z z z z z fra sofaen ;-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Rydde ja... Nei det vil jeg ikke tenke på, fortell meg heller hva yndlingsretten din er du ) Jeg er ikke alene, men det er ikke så mye selskap i sambo sånn etter kl 22, da kommer det z z z z z fra sofaen ;-) Noe som heter for Quesadillas som jeg oppdaget de hadde på Rema. OldElPaso som har det Jeg er så og si aldri alene, så nå bare nyter jeg stillheten (og Idol) He he 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147459649' post='3110407] Noe som heter for Quesadillas som jeg oppdaget de hadde på Rema. OldElPaso som har det Jeg er så og si aldri alene, så nå bare nyter jeg stillheten (og Idol) He he De hadde vi i går, var godt, mye smak. Var vel faktisk på rema jeg kjøpte det. Er godt og være alene innimellom, og blir man selskapsyk så har man jo Dol ) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har vært ute å shoppet litt og kost oss på kina resturant. Vi skal ha taco nå, også skal mannen sjekke ut det norske spillet, Drømmefall - den lengste reisen. Blir tidlig i seng forsåvidt, for han skal jobbe tidlig i morgen. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 De hadde vi i går, var godt, mye smak. Var vel faktisk på rema jeg kjøpte det. Er godt og være alene innimellom, og blir man selskapsyk så har man jo Dol ) Jeg har ikke funnet det andre steder enn Rema. =) Ja, dol er redningen for det meste 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har vært ute å shoppet litt og kost oss på kina resturant. Vi skal ha taco nå, også skal mannen sjekke ut det norske spillet, Drømmefall - den lengste reisen. Blir tidlig i seng forsåvidt, for han skal jobbe tidlig i morgen. Det spillet har jeg ikke hørt om... Men jeg er ekstremt treig også da ;-) Har en plan om og komme meg noenlunde tidlig i seng jeg også, skal i ett 3 timers langs barneselskap i morgen, og da trenger man krefter! 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det spillet har jeg ikke hørt om... Men jeg er ekstremt treig også da ;-) Har en plan om og komme meg noenlunde tidlig i seng jeg også, skal i ett 3 timers langs barneselskap i morgen, og da trenger man krefter! Ikke hørt om det nei ? http://www.dagbladet.no/kultur/2005/04/30/430372.html Veldig fin grafikk og gode stemmer. Sånn pek-klikk spill. Litt gøy det Ja, du bør jo bare jumpa i seng du *ler* skal du klare å holde ut imorgen. Selv skal jeg på kveldsjobb imorgen, så greit å få litt godt med søvn og være frisk og rask imorgen. 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Her er det idol sammen med 6åringen. :-) Ikke så mye mer som skjer her. 0 Siter
Gyda Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har spretta en flaske hvitvin, og den var så god at jeg redd for at jeg ikke greier å stoppe før den er tom. Jo - jeg tror jeg skal greie å plugge den etter halvparten og ta den andre halvparten i morgen. Kanskje ... Ellers blir det doling og litt teve. Får se. Har lyst å få med meg Grand Prix-melodier kl 00:15 (ja da, jeg liker de programmene med de skandinaviske programlederene som kommenterer hver enkelt låt - og så er det et overkommelig antal hver gang). Og hvem vet? Kanskje treffer jeg noen på msn som kommer til å kuppe hele min oppmerksomhet? Time will show. ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Se på IDOL og spise nøtter. *rulser ut i skapet på jakt etter nøtter* Ikke si slikt da, skal prøve og ikke stappe i meg så mye jeg for tiden. ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Her er det idol sammen med 6åringen. :-) Ikke så mye mer som skjer her. Har en 5 åring her som også ser på Idol med en voldsom innlevelse (vel snart 5 da, bare 2 uker igjen som 4 åring) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har spretta en flaske hvitvin, og den var så god at jeg redd for at jeg ikke greier å stoppe før den er tom. Jo - jeg tror jeg skal greie å plugge den etter halvparten og ta den andre halvparten i morgen. Kanskje ... Ellers blir det doling og litt teve. Får se. Har lyst å få med meg Grand Prix-melodier kl 00:15 (ja da, jeg liker de programmene med de skandinaviske programlederene som kommenterer hver enkelt låt - og så er det et overkommelig antal hver gang). Og hvem vet? Kanskje treffer jeg noen på msn som kommer til å kuppe hele min oppmerksomhet? Time will show. ) Har en plan om og ta halve flaska i kveld jeg også, men jeg er jo ikke akkurat kjent for og klare det da... ) Men skal i ett 3 (!) timers langt barneselskap i morgen, så jeg trenger virkelig søvn. MSN ja, kanskje jeg skal ta en tur der i kveld og se om andre er hjemme en fredagskveld. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Når ungene omsider var i seng, sånn omtrent 3 kvarter etter normaltid satte jeg meg på trimsykkelen! Etter 5,7 km ringe kjæresten og jeg satt og trødde (sakte da) mens jeg snakket med ham frem til 9 km. ) Deretter så jeg avstemningen i Idol (hjeeeelp...) før jeg gikk i dusjen. Etter det har jeg spist et par brødskiver med verdens beste hjemmelagde bringebærsyltetøy og dolet og nå skal jeg straks finne sengen. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Gjør ingenting spennende. Sitter foran dataen. TV'en er på i bakgrunnen. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Når ungene omsider var i seng, sånn omtrent 3 kvarter etter normaltid satte jeg meg på trimsykkelen! Etter 5,7 km ringe kjæresten og jeg satt og trødde (sakte da) mens jeg snakket med ham frem til 9 km. ) Deretter så jeg avstemningen i Idol (hjeeeelp...) før jeg gikk i dusjen. Etter det har jeg spist et par brødskiver med verdens beste hjemmelagde bringebærsyltetøy og dolet og nå skal jeg straks finne sengen. Sprek du da ) Det er noe annet enn jeg som sitter og drikker vin, knasker cheez ballz og doler. Ja ja, det kommer en ny dag i morgen ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.