Gå til innhold

Hva skal dere gjøre på i kveld da?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Gjør ingenting spennende. Sitter foran dataen. TV'en er på i bakgrunnen.

Samme som meg det da

Videoannonse
Annonse
laguna1365380434
Skrevet

Næh i dag er vel "ikkno" svaret..Var MYE festing og tjo og hei iløpet av foorige uke..Feiret bursdag på tirsdag, var på venninnebesøk i går, så i dag blir det rett og slett litt alene-tid..Og dol, seff:-)

Leser en bok (som jeg merker at ikke fengsler noe særlig..standard krim "myren"..Tja, nåvel..)

Kanskje jeg ser en film, kanskje jeg tegner litt.

Ellers har jeg vært LITT flink også i dag, selvom jeg har brukt uforholdsmessig mye tid her, og vasket kjøkkenet, gått tur, tatt en haug med klesvask og jobbet litt på noe greier jeg driver med.

Avslått sånn 17 tilbud om å farge byen rød..Kult å være ettertraktet, men hvorfor vil alle når ikke jeg vil og når jeg er blakk?

:-)

Skrevet

*rulser ut i skapet på jakt etter nøtter*

Ikke si slikt da, skal prøve og ikke stappe i meg så mye jeg for tiden. ;-)

Nøtter er sunt! - og så drikker jeg farrislignende vann med eplesmak - digg.

Gjest Shira12
Skrevet

Næh i dag er vel "ikkno" svaret..Var MYE festing og tjo og hei iløpet av foorige uke..Feiret bursdag på tirsdag, var på venninnebesøk i går, så i dag blir det rett og slett litt alene-tid..Og dol, seff:-)

Leser en bok (som jeg merker at ikke fengsler noe særlig..standard krim "myren"..Tja, nåvel..)

Kanskje jeg ser en film, kanskje jeg tegner litt.

Ellers har jeg vært LITT flink også i dag, selvom jeg har brukt uforholdsmessig mye tid her, og vasket kjøkkenet, gått tur, tatt en haug med klesvask og jobbet litt på noe greier jeg driver med.

Avslått sånn 17 tilbud om å farge byen rød..Kult å være ettertraktet, men hvorfor vil alle når ikke jeg vil og når jeg er blakk?

:-)

Noen ganger er det deiligt og være hjemme og pusle med det en har lyst til. :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Nøtter er sunt! - og så drikker jeg farrislignende vann med eplesmak - digg.

Du, den farrisen (farris pluss?) er knallgod!

Jeg er ikke så fan av farris, men den der likte jeg. Dessverre likte de anfdre her den også, så jeg får ikke ha den i fred.

laguna1365380434
Skrevet

Noen ganger er det deiligt og være hjemme og pusle med det en har lyst til. :o)

Absoloutt! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...