Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Gjør ingenting spennende. Sitter foran dataen. TV'en er på i bakgrunnen. Samme som meg det da 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Næh i dag er vel "ikkno" svaret..Var MYE festing og tjo og hei iløpet av foorige uke..Feiret bursdag på tirsdag, var på venninnebesøk i går, så i dag blir det rett og slett litt alene-tid..Og dol, seff:-) Leser en bok (som jeg merker at ikke fengsler noe særlig..standard krim "myren"..Tja, nåvel..) Kanskje jeg ser en film, kanskje jeg tegner litt. Ellers har jeg vært LITT flink også i dag, selvom jeg har brukt uforholdsmessig mye tid her, og vasket kjøkkenet, gått tur, tatt en haug med klesvask og jobbet litt på noe greier jeg driver med. Avslått sånn 17 tilbud om å farge byen rød..Kult å være ettertraktet, men hvorfor vil alle når ikke jeg vil og når jeg er blakk? :-) 0 Siter
flisa Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 *rulser ut i skapet på jakt etter nøtter* Ikke si slikt da, skal prøve og ikke stappe i meg så mye jeg for tiden. ;-) Nøtter er sunt! - og så drikker jeg farrislignende vann med eplesmak - digg. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Næh i dag er vel "ikkno" svaret..Var MYE festing og tjo og hei iløpet av foorige uke..Feiret bursdag på tirsdag, var på venninnebesøk i går, så i dag blir det rett og slett litt alene-tid..Og dol, seff:-) Leser en bok (som jeg merker at ikke fengsler noe særlig..standard krim "myren"..Tja, nåvel..) Kanskje jeg ser en film, kanskje jeg tegner litt. Ellers har jeg vært LITT flink også i dag, selvom jeg har brukt uforholdsmessig mye tid her, og vasket kjøkkenet, gått tur, tatt en haug med klesvask og jobbet litt på noe greier jeg driver med. Avslått sånn 17 tilbud om å farge byen rød..Kult å være ettertraktet, men hvorfor vil alle når ikke jeg vil og når jeg er blakk? :-) Noen ganger er det deiligt og være hjemme og pusle med det en har lyst til. ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Nøtter er sunt! - og så drikker jeg farrislignende vann med eplesmak - digg. Du, den farrisen (farris pluss?) er knallgod! Jeg er ikke så fan av farris, men den der likte jeg. Dessverre likte de anfdre her den også, så jeg får ikke ha den i fred. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Noen ganger er det deiligt og være hjemme og pusle med det en har lyst til. ) Absoloutt! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.