laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Der var det mye som gikk skeis gitt!:-o Også jeg som håper sånn på at Vivian skulle ryke, også sang begge gutta så galent også da. Nei dette var semmert..Eller hva? Aleks gjorde det ikke bra, men kanskje best allikevel, sånn i sammenhengen? 0 Siter
tonie Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bedrøvelige prestasjoner så langt. Helt utrolig dårlig faktisk! Jeg håper også at Vivian ryker. Jonas har vært favoriiten min hele veien, men det er kanskje like bra at han ikke vinner? Da står han friere til å gjøre hva han vil videre. Kan ikke tenke meg annet enn at platekontrakt venter selv om han ryker i dag:-) 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Var jo morsomt å se hvor dårlige de var når de fikk en liten utfordring. Håper alle ryker i dag jeg. 0 Siter
bb71 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Var jo morsomt å se hvor dårlige de var når de fikk en liten utfordring. Håper alle ryker i dag jeg. JA - enig! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Skjønner ikke helt hva dommerene ser i Vivan, synes da ikke hun er så utrolig bra...? Jeg synes egentlig Aleksander gjorde det bra, jeg. Stod på kjøkkenet og hørte uten å se.. Slapp å se de rare ansiktsutrykkene hans ;p Men Heia Jonas! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bedrøvelige prestasjoner så langt. Helt utrolig dårlig faktisk! Jeg håper også at Vivian ryker. Jonas har vært favoriiten min hele veien, men det er kanskje like bra at han ikke vinner? Da står han friere til å gjøre hva han vil videre. Kan ikke tenke meg annet enn at platekontrakt venter selv om han ryker i dag:-) Enig med deg, jeg 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bedrøvelige prestasjoner så langt. Helt utrolig dårlig faktisk! Jeg håper også at Vivian ryker. Jonas har vært favoriiten min hele veien, men det er kanskje like bra at han ikke vinner? Da står han friere til å gjøre hva han vil videre. Kan ikke tenke meg annet enn at platekontrakt venter selv om han ryker i dag:-) Jonas er flink ja! 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147458992' post='3110386] Skjønner ikke helt hva dommerene ser i Vivan, synes da ikke hun er så utrolig bra...? Jeg synes egentlig Aleksander gjorde det bra, jeg. Stod på kjøkkenet og hørte uten å se.. Slapp å se de rare ansiktsutrykkene hans ;p Men Heia Jonas! Jeg må innrømme at jeg synes at Vivian kanskje virker litt falsk. Ellers så er jeg enig i at Jonas er den som fortjener minst å tape. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg må innrømme at jeg synes at Vivian kanskje virker litt falsk. Ellers så er jeg enig i at Jonas er den som fortjener minst å tape. Men som tonie, så håper jeg egentlig ikke at Jonas vinner..hehe 0 Siter
carma Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg tror at Jonas sanket massevis av sympatistemmer på den lille tabben der. Og nå gjør han det jo dritbra :-) Vivian må bare ut i dag. Blæh.. hun er bare..blæh... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147458992' post='3110386] Skjønner ikke helt hva dommerene ser i Vivan, synes da ikke hun er så utrolig bra...? Jeg synes egentlig Aleksander gjorde det bra, jeg. Stod på kjøkkenet og hørte uten å se.. Slapp å se de rare ansiktsutrykkene hans ;p Men Heia Jonas! Ja, hva er det egentlig med de ansiktsuttrykkene hans? Snodige greier. Han høres faktisk bedre ut når man bare _hører_, og ikke _ser_, ham. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147459225' post='3110392] Men som tonie, så håper jeg egentlig ikke at Jonas vinner..hehe Dessverre (?) kommer alle tre til å få platekontrakt uansett. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Dessverre (?) kommer alle tre til å få platekontrakt uansett. Ikke dessverre, Jonas kan gjøre det bra *s* Jeg synes Aleksander kan vinne. Han passer til det 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja, hva er det egentlig med de ansiktsuttrykkene hans? Snodige greier. Han høres faktisk bedre ut når man bare _hører_, og ikke _ser_, ham. He he.. Ja, han er mye bedre uten bilde Var steinbra idag da jeg bare hørte han *s* 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147459779' post='3110410] Ikke dessverre, Jonas kan gjøre det bra *s* Jeg synes Aleksander kan vinne. Han passer til det så han forsvinner så fort som mulig du mener. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 så han forsvinner så fort som mulig du mener. He he.. 0 Siter
serendipity Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg vil ha Jons videre iallefall!!! og så muligens Aleks... 0 Siter
tonie Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147459870' post='3110415] He he.. Ja, han er mye bedre uten bilde Var steinbra idag da jeg bare hørte han *s* Enig, han sang veldig bra. Han er vel den av de tre som har blitt bedre for hver uke som har gått. Helt greit om han vinner:-) Han virker veldig nervøs, synes jeg. Strever med å holde maska, og det er vel kanskje årsaken til de rare ansiktsuttrykkene. Stakkars gutten:-) 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Enig, han sang veldig bra. Han er vel den av de tre som har blitt bedre for hver uke som har gått. Helt greit om han vinner:-) Han virker veldig nervøs, synes jeg. Strever med å holde maska, og det er vel kanskje årsaken til de rare ansiktsuttrykkene. Stakkars gutten:-) Han blir nesten litt søt! He he 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.