Gå til innhold

Obligatorisk idoltråd!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Der var det mye som gikk skeis gitt!:-o Også jeg som håper sånn på at Vivian skulle ryke, også sang begge gutta så galent også da. Nei dette var semmert..Eller hva?

Aleks gjorde det ikke bra, men kanskje best allikevel, sånn i sammenhengen?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Angelica :o)

8

• tonie

3

• bb71

3

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Bedrøvelige prestasjoner så langt. Helt utrolig dårlig faktisk! Jeg håper også at Vivian ryker. Jonas har vært favoriiten min hele veien, men det er kanskje like bra at han ikke vinner? Da står han friere til å gjøre hva han vil videre. Kan ikke tenke meg annet enn at platekontrakt venter selv om han ryker i dag:-)

Gjest dilly
Skrevet

Var jo morsomt å se hvor dårlige de var når de fikk en liten utfordring. Håper alle ryker i dag jeg.

Skrevet

Var jo morsomt å se hvor dårlige de var når de fikk en liten utfordring. Håper alle ryker i dag jeg.

JA - enig!

Angelica :o)
Skrevet

Skjønner ikke helt hva dommerene ser i Vivan, synes da ikke hun er så utrolig bra...?

Jeg synes egentlig Aleksander gjorde det bra, jeg. Stod på kjøkkenet og hørte uten å se.. Slapp å se de rare ansiktsutrykkene hans ;p

Men Heia Jonas! :D

Skrevet

Bedrøvelige prestasjoner så langt. Helt utrolig dårlig faktisk! Jeg håper også at Vivian ryker. Jonas har vært favoriiten min hele veien, men det er kanskje like bra at han ikke vinner? Da står han friere til å gjøre hva han vil videre. Kan ikke tenke meg annet enn at platekontrakt venter selv om han ryker i dag:-)

Enig med deg, jeg :D

Gjest Shira12
Skrevet

Jonas er flink ja!

Gjest dilly
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147458992' post='3110386]

Skjønner ikke helt hva dommerene ser i Vivan, synes da ikke hun er så utrolig bra...?

Jeg synes egentlig Aleksander gjorde det bra, jeg. Stod på kjøkkenet og hørte uten å se.. Slapp å se de rare ansiktsutrykkene hans ;p

Jeg må innrømme at jeg synes at Vivian kanskje virker litt falsk. Ellers så er jeg enig i at Jonas er den som fortjener minst å tape.

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes at Vivian kanskje virker litt falsk. Ellers så er jeg enig i at Jonas er den som fortjener minst å tape.

:)

Men som tonie, så håper jeg egentlig ikke at Jonas vinner..hehe

Skrevet

Jeg tror at Jonas sanket massevis av sympatistemmer på den lille tabben der. Og nå gjør han det jo dritbra :-)

Vivian må bare ut i dag. Blæh.. hun er bare..blæh...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147458992' post='3110386]

Ja, hva er det egentlig med de ansiktsuttrykkene hans? Snodige greier. Han høres faktisk bedre ut når man bare _hører_, og ikke _ser_, ham.

Gjest dilly
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147459225' post='3110392]

:)

Men som tonie, så håper jeg egentlig ikke at Jonas vinner..hehe

Dessverre (?) kommer alle tre til å få platekontrakt uansett.

Skrevet

Dessverre (?) kommer alle tre til å få platekontrakt uansett.

Ikke dessverre, Jonas kan gjøre det bra *s*

Jeg synes Aleksander kan vinne. Han passer til det ;)

Skrevet

Ja, hva er det egentlig med de ansiktsuttrykkene hans? Snodige greier. Han høres faktisk bedre ut når man bare _hører_, og ikke _ser_, ham.

He he.. Ja, han er mye bedre uten bilde ;)

Var steinbra idag da jeg bare hørte han *s*

Gjest LOTUS78
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147459779' post='3110410]

Ikke dessverre, Jonas kan gjøre det bra *s*

Jeg synes Aleksander kan vinne. Han passer til det ;)

så han forsvinner så fort som mulig du mener.

Skrevet

så han forsvinner så fort som mulig du mener.

He he..

serendipity
Skrevet

Jeg vil ha Jons videre iallefall!!! og så muligens Aleks...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147459870' post='3110415]

He he.. Ja, han er mye bedre uten bilde ;)

Var steinbra idag da jeg bare hørte han *s*

Enig, han sang veldig bra. Han er vel den av de tre som har blitt bedre for hver uke som har gått. Helt greit om han vinner:-)

Han virker veldig nervøs, synes jeg. Strever med å holde maska, og det er vel kanskje årsaken til de rare ansiktsuttrykkene. Stakkars gutten:-)

Skrevet

Enig, han sang veldig bra. Han er vel den av de tre som har blitt bedre for hver uke som har gått. Helt greit om han vinner:-)

Han virker veldig nervøs, synes jeg. Strever med å holde maska, og det er vel kanskje årsaken til de rare ansiktsuttrykkene. Stakkars gutten:-)

Han blir nesten litt søt! He he :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...