tonie Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1147461292' post='3110457] Han blir nesten litt søt! He he Hehe, ja han gjør det. Står der og prøver tappert å få til de kule ansiktsuttrykkene han har øvd på framfor speilet, og så ender det opp med at det ser ut som han har Tourettes;-) Se så annerledes han blir i ansiktet når han får gode tilbakemeldinger! Maska revner og man ser den skjønne, lille gutten han egentlig er:-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg håper gutta går videre, og at Aleksander vinner. Det er noe med han som vekker morsfølelsen i meg I tillegg synger han jo veldig bra da. Han ser litt smånervøs ut, stakkar.. Tror ikke han er så tøff som den alvorlige maska tilsier. 0 Siter
Gjest primus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg vil ha Jonas videre! Han er kul og har potensiale. OG den der sexy raspen i stemmen. Vivian er for glatt, men kommer foran Alexander pga at han ofte blir så forurettet når han får kritikk. Vivian og Jonas i finalen altså. Og Jonas VINNER. Håper jeg! 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Påfallende hvordan Jonas fikk plankelåtene, mens Vivian og Aleksander fikk noen dødsvanskelige. Liten tvil hvem dommerne ville ha videre, så det må ha vært en strek i regningen at Jonas skulle tryne så ettertrykkelig. 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg håper gutta går videre, og at Aleksander vinner. Det er noe med han som vekker morsfølelsen i meg I tillegg synger han jo veldig bra da. Han ser litt smånervøs ut, stakkar.. Tror ikke han er så tøff som den alvorlige maska tilsier. Har ikke sett på Idol på evigheter, men må bare le. Får dere melkespreng og morsfølelser for deltagerne? Artig... *humre* Tror jammen jeg må sjekke når reprisen er... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har ikke sett på Idol på evigheter, men må bare le. Får dere melkespreng og morsfølelser for deltagerne? Artig... *humre* Tror jammen jeg må sjekke når reprisen er... Ja, det synes jeg du skal gjøre , he he. Jeg ammet minstesnuppa to ganger under Idol, ikke rart melka strømmet sånn på. Særlig når Aleksander sang 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Heia Jonas!! Han har en deilig stemme, med en sexy, raspete feeling i. Vet ikke hvordan jeg kan beskrive det bedre. Håper Jonas og Vivian står i finalen, selv om Aleksander også sang bra idag. 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Heia Jonas!! Han har en deilig stemme, med en sexy, raspete feeling i. Vet ikke hvordan jeg kan beskrive det bedre. Håper Jonas og Vivian står i finalen, selv om Aleksander også sang bra idag. Alexander sang best i dag, men det var dårlig gjort av dommerne å gi han så vanskelige sanger. Seal-låten var veldig bra, aha-låten, vel, det ble litt blekt sammenlignet med Morten H, men det er en umuilig sammenligning. Vivian gjorde en flott jobb på Prince-låten, som også er utrolig vanskelig, men hun klarte ikke komme ned på den første - altfor vanskelig. Jonas sang bra når han dro til, men han hørtes ut som om han kjedet seg ellers, hvorfor fikk han så lette låter? Og måten han tok det på når han glemte teksten var utrolig uproff. 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja, det synes jeg du skal gjøre , he he. Jeg ammet minstesnuppa to ganger under Idol, ikke rart melka strømmet sånn på. Særlig når Aleksander sang *skrattler* Dette må jeg bare få med meg. *blar i tv-programmet* 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Aleksander gjorde det kjempebra! Hans "Seal" var veldig bra. Det blir nok gutta som går videre. 0 Siter
Tonette Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg er ikke noen fan av Aleksander, men synes han sang dritbra på den siste låten. Ellers er Jonas min favoritt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hi hi jeg fikk det slik jeg ville, gutta i finaklen! Johoo ) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hva ord er finaklen, slang for finalen ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Det var bra... Det var sannelig fortjent! :-) 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det var bra... Ja, tipper det er mange fjortisjenter som er glade nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.