flisa Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ja, tipper det er mange fjortisjenter som er glade nå. Førtiser også! 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Både Jonas og Aleksander klarte seg vel bra? Jonas passet kanskje ikke helt til første sang og gjorde en tabbe, men det gjorde ingenting. Aleksander er ikke Morten Harket og det skal godt gjøres å komme så høyt opp som han. Alle tre var skikkelig flinke på sin andre sang, så jeg skjønner virkelig ikke de under her som sier det var så dårlig i dag. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja, tipper det er mange fjortisjenter som er glade nå. Trettiser også. :-) Heia Jonas! 0 Siter
Lurveline Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Både Jonas og Aleksander klarte seg vel bra? Jonas passet kanskje ikke helt til første sang og gjorde en tabbe, men det gjorde ingenting. Aleksander er ikke Morten Harket og det skal godt gjøres å komme så høyt opp som han. Alle tre var skikkelig flinke på sin andre sang, så jeg skjønner virkelig ikke de under her som sier det var så dårlig i dag. "Aleksander er ikke Morten Harket og det skal godt gjøres å komme så høyt opp som han." Vi hadde en i fjor som kunne måle seg med ham; Erik, rart vi ikke har hørt mer fra ham... 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 "Aleksander er ikke Morten Harket og det skal godt gjøres å komme så høyt opp som han." Vi hadde en i fjor som kunne måle seg med ham; Erik, rart vi ikke har hørt mer fra ham... Ja, Erik var god! Han skulle vunnet i stedet for Jorun. Men da hadde han vel floppet han også, kanskje like greit at han trakk seg stille tilbake med æren i behold. 0 Siter
morsan Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Nemlig hihi. :-) Jeg er også glad for at det ble ren guttefinale! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.