Gjest Biffella Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har kjøpt ytrefilet i dag, og planlegger å lage skikkelig kosemiddag i morgen. Bare til meg selv! Er lei av å spise kjedelig, bare fordi jeg er singel og har kjedelige venner som bare kan være med samboerne. Så, i morgen blir det biff! Hva er "must" til biffen? Her skal det ikke spares på kaloriene;) 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Fløtegratinerte poteter, lettdampet brokkoli, peppersaus, stekt sopp, god fyldig vin... *tenna løper i vann* 0 Siter
bb71 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg synes ovnstekte potetbåder og god salat er godt til. Bakt potet med rømme og brokkoly er også godt. Eller hva med pommes frites og gratinerte grønnsaker? Ååååååå så sulten jeg ble! Kos deg i morgen! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Fløtegratinerte poteter, kryddersmør, gresk salat eller maiskolber og evt. en saus du liker. Nam! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bakt potet med kryddersmør og rømme. Fløtesaus med sopp og løk i, gjerne stekt sopp og løk itillegg til det oppi sausen. Maiskolbe med kryddersmør på. Smørdampet brokkoli. Oj, ble litt smør dette, men det gjør susen for ganen! Og ikke minst, en god rødvin ) 0 Siter
Gjest primus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Broccoli, bernaissaus og en stekt blanding av løk, champignon og bacon! Valgfri potet-type eller ris egentlig, etter hva du liker best. Og så rødvin da! 0 Siter
Gjest primus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Fløtegratinerte poteter, lettdampet brokkoli, peppersaus, stekt sopp, god fyldig vin... *tenna løper i vann* Åja, peppersaus er også godt! 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Åja, peppersaus er også godt! *traller*: "og til slutt en kilo pepper" *lol* 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Broccoli, bernaissaus og en stekt blanding av løk, champignon og bacon! Valgfri potet-type eller ris egentlig, etter hva du liker best. Og så rødvin da! Bernaissaus er det vel ingen andre enn trøndere på gatekjøkken som spiser til biffsnadder, vel? Usj - det er like uspiselig som thousand island dressing :-) "............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ovnsstekte poteter, woket brokkoli, rød løk og evt. andre grønnsaker. Og sky, selvfølgelig. "........................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bernaissaus er det vel ingen andre enn trøndere på gatekjøkken som spiser til biffsnadder, vel? Usj - det er like uspiselig som thousand island dressing :-) "............................................." Så enig, så enig! Det finnes jo så mange andre gode sauser. 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Bernaissaus er det vel ingen andre enn trøndere på gatekjøkken som spiser til biffsnadder, vel? Usj - det er like uspiselig som thousand island dressing :-) "............................................." Har hørt det finnes en egen forening for thousand islands-hatere... Vurderte å melde meg inn seint på 80-tallet en gang, men har vært spart for kinakål, mais og TI ganske lenge nå. Trodde ikke folk spiste det lengre...? 0 Siter
Prozak Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har hørt det finnes en egen forening for thousand islands-hatere... Vurderte å melde meg inn seint på 80-tallet en gang, men har vært spart for kinakål, mais og TI ganske lenge nå. Trodde ikke folk spiste det lengre...? Jeg mener å ha sett det i de senere årene, men heldigvis ikke på nært hold :-) "............................................" 0 Siter
amber sun Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har hørt det finnes en egen forening for thousand islands-hatere... Vurderte å melde meg inn seint på 80-tallet en gang, men har vært spart for kinakål, mais og TI ganske lenge nå. Trodde ikke folk spiste det lengre...? Thousand Island-dressing som er så godt! Kjøper den med bare 3 % fett jeg, så spiser jeg den med god samvittighet. :-) Den er jo kjempegod! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har hørt det finnes en egen forening for thousand islands-hatere... Vurderte å melde meg inn seint på 80-tallet en gang, men har vært spart for kinakål, mais og TI ganske lenge nå. Trodde ikke folk spiste det lengre...? Der kunne jeg også ha tenkt meg ett medlemskap! 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jeg mener å ha sett det i de senere årene, men heldigvis ikke på nært hold :-) "............................................" *s* Noen ganger er det en lykke å være nærsynt;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Thousand Island-dressing som er så godt! Kjøper den med bare 3 % fett jeg, så spiser jeg den med god samvittighet. :-) Den er jo kjempegod! Smaken er heldigvis forskjellig:-) Nå finnes heldigvis masse foskjellige dressinger, men TI minner meg om 80-tallet: Da bestod salat kun av mais, kinakål og denne omtalte rosa gugga;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har hørt det finnes en egen forening for thousand islands-hatere... Vurderte å melde meg inn seint på 80-tallet en gang, men har vært spart for kinakål, mais og TI ganske lenge nå. Trodde ikke folk spiste det lengre...? *grøss* pappa pg familien spiser salat til alt. altså kinakål, mais, tomat og TI! Isj.... 0 Siter
citygirl Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 *grøss* pappa pg familien spiser salat til alt. altså kinakål, mais, tomat og TI! Isj.... *grøsser med* 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ovnsstekte poteter, woket brokkoli, rød løk og evt. andre grønnsaker. Og sky, selvfølgelig. "........................................." Sky? Tenker du på sjy-saus? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.