Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Bernaise og biff hører sammen. Absolutt ikke. Biff og bernaise er som pommes frites og rødvinssaus. "............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nei nei nei nei. Pepperbiff krever peppersaus. Rødvinssaus og mange andre sauser er glimrende til biff. "............................................" Tja, peppersausen (jeg har bare forsøkt den posegreia, ikke noe sjølmekka) har jeg lite sansen for. Og rødvinssaus tror jeg aldri jeg har spist til biff, men jeg nyter kjøttsmaken så godt at jeg ikke vil ødelegge den med sauser. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Tja, peppersausen (jeg har bare forsøkt den posegreia, ikke noe sjølmekka) har jeg lite sansen for. Og rødvinssaus tror jeg aldri jeg har spist til biff, men jeg nyter kjøttsmaken så godt at jeg ikke vil ødelegge den med sauser. "Tja, peppersausen (jeg har bare forsøkt den posegreia, ikke noe sjølmekka) har jeg lite sansen for." Ah, men posesaus er jo aldri spiselig. Nei, man må lage selv. "Og rødvinssaus tror jeg aldri jeg har spist til biff," Det er helt glimrende, avhengig av resten av maten. "men jeg nyter kjøttsmaken så godt at jeg ikke vil ødelegge den med sauser. :)" Jo, jeg kan forstå det. Hvis det er en virkelig god biff, så går det an å spise den bar. Men jeg foretrekker i det minste litt sjy. ".........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 "Tja, peppersausen (jeg har bare forsøkt den posegreia, ikke noe sjølmekka) har jeg lite sansen for." Ah, men posesaus er jo aldri spiselig. Nei, man må lage selv. "Og rødvinssaus tror jeg aldri jeg har spist til biff," Det er helt glimrende, avhengig av resten av maten. "men jeg nyter kjøttsmaken så godt at jeg ikke vil ødelegge den med sauser. :)" Jo, jeg kan forstå det. Hvis det er en virkelig god biff, så går det an å spise den bar. Men jeg foretrekker i det minste litt sjy. ".........................................." Hvis jeg hadde spist biff kun med vanlige poteter hadde jeg muligens gått for saus. Jeg gjorde jo for øvrig det tidligere. Men med hvitløksgratinerte poteter og en eller annen soppblanding, får jeg mer enn nok smak. Nå fikk jeg lyst på biff! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jaja, deg om det :-) For meg har bernais samme status som kebabkrydderet på Fætter's Kebab. "....................................." Ketchup er nesten sofistikert i forhold, liksom. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kall det gjerne det, men jeg kaller det ikke saus. Saus er tykkere :-) ".........................................." Enig i at sjy er veldig tynt, men poenget var at du stavet det feil. Det staves ikke sky, men sjy. ;o) 0 Siter
McLoud Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Enig i at sjy er veldig tynt, men poenget var at du stavet det feil. Det staves ikke sky, men sjy. ;o) Så lenge det ikke blir skai så... :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Så lenge det ikke blir skai så... :-) Skai er vel forholdsvis seig og uspiselig ja... 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er en jævel på biff. For ganske nøyaktig ett år siden var jeg hjemme hos min kjære for første gang og han skulle steke biff. *Hehe* Ham skjemmes fremdeles når jeg sier ordet skosåle... ;o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg er en jævel på biff. Høres bra ut, det er i alle fall ikke noe å utsette på tilbehøret. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Absolutt ikke. Biff og bernaise er som pommes frites og rødvinssaus. "............................................." Tull og tøys, biff skal ha bernaise. Eller peppersaus. Vil påstå det ikke er noen uvanlig kombinasjon i alle fall. *stå på mitt* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Biff med peppersaus! Som tilbehør har du fløtegratinerte poteter og store biter grønnsaker stekte i wok (paprika, sukkererter, sopp etc.) Nam! Nå ble jeg sulten! 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Bernaissaus er det vel ingen andre enn trøndere på gatekjøkken som spiser til biffsnadder, vel? Usj - det er like uspiselig som thousand island dressing :-) "............................................." Enig med deg. Bernaise og Thousand Island er noe svineri. 0 Siter
Gjest Biffella Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Tusen takk for mange gode forslag! Skal kose meg med biff i dag:D 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Enig i at sjy er veldig tynt, men poenget var at du stavet det feil. Det staves ikke sky, men sjy. ;o) Jeg er ikke så nøye på sånt....eh..:-) ".........................................." 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nå ble jeg sulten! Takket være denne tråden blir det akkurat dette til middag i kveld ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.