Gå til innhold

Stemmer det at muslimer ikke har oralsex?

Anbefalte innlegg

Gjest bad luck
Skrevet

Vært litt sammen med en kar som er muslim. Vi har deilig sex, men han vil ikke gi meg oralsex. (bare ta imot..)

Han forklarer det med at menn som tilhører islam ikke utøver oralsex.

Stemmer dette virkelig?? Var iallfall nytt for meg.

Snufs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt forsøk.

"....................................."

Gjest skal vi det?
Skrevet

Jeg betviler ikke det, det gir jo glede til en kvinne og det skal vi vel ikke ha noe av

Skrevet

Vet ikke jeg........men alt som har med kvinnelighet og sånn er jo stort sett skittent i islam så.....kanskje det.

Skrevet

Tror mange kulturer har slike "forbud". Var sammen med en svenske en gang, og det er vist slik i Sverige også...

laila21365380916
Skrevet

Det stemmer ikke.Har vært gift med en muslim i tyve år,og har aldri hørt at dem ikke har oralsex.

Skrevet

Han er jo ikke imot oralsex dersom han ikke har noe problemer med å ta imot?

Gjest liede
Skrevet

Tror mange kulturer har slike "forbud". Var sammen med en svenske en gang, og det er vist slik i Sverige også...

:-D

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg betviler ikke det, det gir jo glede til en kvinne og det skal vi vel ikke ha noe av

Ifølge Koranen kan faktisk en kvinne kreve skilsmisse dersom mannen ikke tilfredsstiller henne seksuelt, så det er neppe religiøst betinget.

Kulturelt, i høyeste grad. Eller aller mest personlig.

Gjest tingogtang
Skrevet

Dette stemmer ikke. KJenner flere muslimer som har hatt dette (både gitt og fått).

Dette er vel en heller dårlig unnskyldning for å dekke over at han kanskje er dritredd for å dumme seg ut ettersom han tydeligvis ikke har stor erfaring på området??

Fortell han at du skal lære han, og guide han mens han prøver. Og for å unngå å såre stoltheten, gi klar beskjed om at tabbekvoten hans er stor og at det er KJEMEENKELT å tilfredsstille deg...hehe

Lykke til

Gjest helt uenig
Skrevet

Ifølge Koranen kan faktisk en kvinne kreve skilsmisse dersom mannen ikke tilfredsstiller henne seksuelt, så det er neppe religiøst betinget.

Kulturelt, i høyeste grad. Eller aller mest personlig.

"Ifølge Koranen kan faktisk en kvinne kreve skilsmisse dersom mannen ikke tilfredsstiller henne seksuelt, så det er neppe religiøst betinget."

Det stemmer ikke ! I følge Koranen har ikke kvinner rett til skilsmisse uansett grunn.

Mrs. Wallace
Skrevet

"Ifølge Koranen kan faktisk en kvinne kreve skilsmisse dersom mannen ikke tilfredsstiller henne seksuelt, så det er neppe religiøst betinget."

Det stemmer ikke ! I følge Koranen har ikke kvinner rett til skilsmisse uansett grunn.

Du tar feil.

"Sharia har et mannlig perspektiv, fordi det er menn som har tolket de hellige skriftene. Mennenes rettigheter har derfor fått et fortrinn framfor kvinnenes. Et eksempel på dette er at kvinners rett til å ta ut skilsmisse har hatt en tendens til å «komme bort» i tolkningsprosessen, selv om denne retten er garantert både av Koranen og av hadith-litteraturen."

http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/E3DB7C31797AA3B1C1256DEC00422B28

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...