Gjest midia Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 I dag kom hjelpestønaden på konto! den skulle jo ikke komme før på mandag. Pensjon,uførtrygd og hjelpe/grunnstønad er kommet inn her jeg bor. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ikke her! ok da er det altså ikke alle som har fått da skjønner jeg. Det er sikkert en glipp som har skjedd i min kommune for vi har aldri fått den flere dager for tidlig.( skulle kommet 15 mai) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Ikke her... Neivel sikkert en glipp i vår kommune. Sikkert fint for mange å få uventet penger til helga. Jeg oppdaget det når jeg skulle sjekke om en annen lønn var kommet inn. 0 Siter
vanilje Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 her har pengene kommet inn, rart, skulle ikke ha kommet før den 20. 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Kommer det ikke litt tidligere i mai da, pga 17.mai? 0 Siter
Gjest primus Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 ok da er det altså ikke alle som har fått da skjønner jeg. Det er sikkert en glipp som har skjedd i min kommune for vi har aldri fått den flere dager for tidlig.( skulle kommet 15 mai) Du vet at du må betale renter om du bruker pengene før den 15.? Banna bein! Ikke til å tro, men slik er det! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du vet at du må betale renter om du bruker pengene før den 15.? Banna bein! Ikke til å tro, men slik er det! Du tuller? De setter inn pengene på mottagers konto og så skal det betales renter av det? Det er jo ikke mulig. Hvordan skal den som har satt inn penger få vite at de er brukt? Nei, jeg velger å tro at jeg gikk på limpinnen med en gang, og at dette bare er tøys. Det må det jo være. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 her har pengene kommet inn, rart, skulle ikke ha kommet før den 20. Jo denne måneden skal den være inn 15 mai hos alle. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kommer det ikke litt tidligere i mai da, pga 17.mai? Joda 15 mai skulle den komme. vanligvis er det 20 hver måned. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du vet at du må betale renter om du bruker pengene før den 15.? Banna bein! Ikke til å tro, men slik er det! hehe jeg skal ikke bruke dem jeg,måtte bare informere dere andre. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du vet at du må betale renter om du bruker pengene før den 15.? Banna bein! Ikke til å tro, men slik er det! Og hvordan forklarer du det? 0 Siter
Gjest primus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 hehe jeg skal ikke bruke dem jeg,måtte bare informere dere andre. Det var ei som jobbet i bank som forklarte det her, men jeg har glemt den nøyaktige forklaringa. Synes selv det høres rart ut. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Det var ei som jobbet i bank som forklarte det her, men jeg har glemt den nøyaktige forklaringa. Synes selv det høres rart ut. Nå har jeg spurt ei venninne som jobber i bank, og hun sier i alle fall at det bare er tull. Så da stoler jeg på henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.