Gå til innhold

Trygd kommet på konto i dag!

Anbefalte innlegg

Gjest midia
Skrevet

I dag kom hjelpestønaden på konto! den skulle jo ikke komme før på mandag.

Pensjon,uførtrygd og hjelpe/grunnstønad er kommet inn her jeg bor.

Videoannonse
Annonse
Gjest midia
Skrevet

Ikke her!

ok da er det altså ikke alle som har fått da skjønner jeg.

Det er sikkert en glipp som har skjedd i min kommune for vi har aldri fått den flere dager for tidlig.( skulle kommet 15 mai)

Gjest midia
Skrevet

Ikke her...

Neivel sikkert en glipp i vår kommune.

Sikkert fint for mange å få uventet penger til helga.

Jeg oppdaget det når jeg skulle sjekke om en annen lønn var kommet inn.

Skrevet

her har pengene kommet inn, rart, skulle ikke ha kommet før den 20.

Skrevet

Kommer det ikke litt tidligere i mai da, pga 17.mai?

Gjest primus
Skrevet

ok da er det altså ikke alle som har fått da skjønner jeg.

Det er sikkert en glipp som har skjedd i min kommune for vi har aldri fått den flere dager for tidlig.( skulle kommet 15 mai)

Du vet at du må betale renter om du bruker pengene før den 15.? Banna bein! Ikke til å tro, men slik er det!

Gjest Debra irl
Skrevet

Du vet at du må betale renter om du bruker pengene før den 15.? Banna bein! Ikke til å tro, men slik er det!

Du tuller? De setter inn pengene på mottagers konto og så skal det betales renter av det? Det er jo ikke mulig. Hvordan skal den som har satt inn penger få vite at de er brukt?

Nei, jeg velger å tro at jeg gikk på limpinnen med en gang, og at dette bare er tøys. Det må det jo være.

Gjest midia
Skrevet

her har pengene kommet inn, rart, skulle ikke ha kommet før den 20.

Jo denne måneden skal den være inn 15 mai hos alle.

Gjest midia
Skrevet

Kommer det ikke litt tidligere i mai da, pga 17.mai?

Joda 15 mai skulle den komme. vanligvis er det 20 hver måned.

Gjest midia
Skrevet

hehe jeg skal ikke bruke dem jeg,måtte bare informere dere andre.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Og hvordan forklarer du det?

Gjest primus
Skrevet

hehe jeg skal ikke bruke dem jeg,måtte bare informere dere andre.

Det var ei som jobbet i bank som forklarte det her, men jeg har glemt den nøyaktige forklaringa. Synes selv det høres rart ut.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Det var ei som jobbet i bank som forklarte det her, men jeg har glemt den nøyaktige forklaringa. Synes selv det høres rart ut.

Nå har jeg spurt ei venninne som jobber i bank, og hun sier i alle fall at det bare er tull. Så da stoler jeg på henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...