Gå til innhold

Bernaisesaus og thousand island-dressing

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

jeg sier det ikke høyt, men siden du spør så: Fysjamei, jeg synes ikke biff er noe godt jeg. Liker ikke bernaise heller. Og så var det Thousand island da. Det kan jeg til nøds spise på burger eller chef salad, men det er skjelden jeg spiser dette. Men andre må da få spise hva man vil..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

40

• Angelica :o)

10

• Lillemus

7

• Prozak

6

Skrevet

Jeg kaller ikke folk harry bare fordi de spiser en bestemt type mat.

Men jeg er ingen stor fan av thousand island.

Skrevet

Jeg kaller ikke folk harry bare fordi de spiser en bestemt type mat.

Men jeg er ingen stor fan av thousand island.

:-)

Bra det da. Dessuten er det bra det fins mange dressinger, jeg syns jo det ville vært litt kjedelig om man _måtte_ velge Thousand Island. Nå kan alle ha det de har mest lyst på. :-)

Skrevet

jeg sier det ikke høyt, men siden du spør så: Fysjamei, jeg synes ikke biff er noe godt jeg. Liker ikke bernaise heller. Og så var det Thousand island da. Det kan jeg til nøds spise på burger eller chef salad, men det er skjelden jeg spiser dette. Men andre må da få spise hva man vil..

Siste setning var jo grei den da. :-)

Jeg syns biff er kjempegodt jeg, men den må jo lages på en god måte. Og kjøttet må være mørt. Ellers kan det være det samme.

Skrevet

Jeg skyr tausenailænd og nyter bærnesen med måte. Biffsnadder bare sjelden.

Forresten:

Rukkolasalat er ugress og burde ligge i komposten, ikke i maten.

hehe rukkolasalat ugress? Den ser jo litt sånn ut da, det kan jeg være enig i. Men den gir litt variert konsistens i salatblandingen, derfor bruker jeg den innimellom og. :-)

Nå må jeg jo også tilføye at det nok er noen år siden jeg spiste biffsnadder, men det er bare fordi det har blitt sånn. ikke fordi jeg ikke liker det. :-)

Skrevet

Jeg liker ikke dressing.

Men bjarnesaus er godt - en sjelden gang.

Bjarnesaus? *lol*

Fine benevnelse det. ;-D

Skrevet

*Grøss* Og du ser selvfølgelig på Hotel Cæsar og Idol, ikke sant? Og synes at Den Engelske Pasienten og Titanic er bra filmer, mens A Clockwork Orange Og Deer Hunter er rare, sære og dårlige :-)

"....................................."

Jeg ser på Idol, men ikke på Hotell cesar.

Titanic likte jeg godt, men Den engelske pasienten syns jeg var dødskjedelig.

hehe smak og behag ja. :-D

Skrevet

*Grøss* Og du ser selvfølgelig på Hotel Cæsar og Idol, ikke sant? Og synes at Den Engelske Pasienten og Titanic er bra filmer, mens A Clockwork Orange Og Deer Hunter er rare, sære og dårlige :-)

"....................................."

Oj, glemte å svare på de andre filmene. Jeg kan ikke si så mye om dem, for jeg har ikke hørt om dem....

*dukker*

Skrevet

Oj, glemte å svare på de andre filmene. Jeg kan ikke si så mye om dem, for jeg har ikke hørt om dem....

*dukker*

Du bor på Kampen eller Vålerenga, ikke sant? Det finnes ingen andre muligheter.

".............................................."

Skrevet

Du bor på Kampen eller Vålerenga, ikke sant? Det finnes ingen andre muligheter.

".............................................."

Nope. Stavanger e byen. ;-P

Skrevet

Nope. Stavanger e byen. ;-P

Ah, men det går på det samme :-)

(Forøvrig visste jeg jo egentlig det, da :-)

"......................................."

Gjest liede
Skrevet

hehe finfin balanse i det du skrev der. :-)

Ifølge Angelica er jeg ihvertfall ikke harry, for hun sier hun ikke kjenner noen harry folk. ;-P

Så selv om jeg liker TI som er både 80talls og, ifølge bl.a. deg, harry, så trenger ikke jeg være harry forde.

hehe ble en morsom tråd etterhvert dette. :-)

Jepps. :-)

Jeg tar da en karsk på nachspiel en gang i blant. Trenger ikke være harry fordeom. :-)

Det er utrolig hva som engasjerer Ola og Kari Nordmann altså.

Skrevet

Bearnaise er jo bare kjempegodt til biff!! :-) Men jeg foretrekker biffen i et helt stykke, og ikke som "biffsnadder".

Thousand Island har jeg aldri likt, og det er derfor veldig bra at det har gått av moten! ;-) På 80-tallet måtte man alltid være ekstremt påpasselig med å si fra at man ville ha TI på salaten sin, hvis ikke så dynget de på en halvliter eller så'der! ;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147516182' post='3111129]

High Five! *S*

Heisann! Er du M.Angelika som har endret litt på navnet?

Angelica :o)
Skrevet

Heisann! Er du M.Angelika som har endret litt på navnet?

Det er det! :D

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147630263' post='3112806]

Det er det! :D

Aha!! :-)

Jeg hadde nok skjønt det før eller siden, men alltids greiest med "før"! :-)

Angelica :o)
Skrevet

Aha!! :-)

Jeg hadde nok skjønt det før eller siden, men alltids greiest med "før"! :-)

Det har du rett i :D

Skrevet

Jepps. :-)

Jeg tar da en karsk på nachspiel en gang i blant. Trenger ikke være harry fordeom. :-)

Det er utrolig hva som engasjerer Ola og Kari Nordmann altså.

Hva betyr fordeom?

;-)

Gjest liede
Skrevet

Hva betyr fordeom?

;-)

Vet ikke. Vi får spørre noen som er harry. :-)

Skrevet

Vet ikke. Vi får spørre noen som er harry. :-)

Vet du ikke? Det var jo du som skrev det.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...