Gjest liede Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Vet du ikke? Det var jo du som skrev det. :-) Jeg nekter å ta hele ansvaret her altså. Du skrev "forde" først. Jeg bare la på en "om". :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg nekter å ta hele ansvaret her altså. Du skrev "forde" først. Jeg bare la på en "om". :-) Blander du meg med Amber Sun? Jeg har ikke skrevet "forde". Uansett var kommentaren min til deg ment som en fleip, derfor den smileyen etter kommentaren min. Fordeom/fordiom (som jeg også har sett skrevet her på DOL, uten at jeg husker hvem som skrev det) er i beste fall muntlige ord som på meg virker en smule barnslige. Tror ikke du finner fordeom i noen ordbok, for å si det sånn... hehe Men altså, det var ikke meningen å skulle fremstå som noe norskpoliti, det var bare en litt humoristisk kommentar på en barnslig og muntlig formulering :-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Blander du meg med Amber Sun? Jeg har ikke skrevet "forde". Uansett var kommentaren min til deg ment som en fleip, derfor den smileyen etter kommentaren min. Fordeom/fordiom (som jeg også har sett skrevet her på DOL, uten at jeg husker hvem som skrev det) er i beste fall muntlige ord som på meg virker en smule barnslige. Tror ikke du finner fordeom i noen ordbok, for å si det sånn... hehe Men altså, det var ikke meningen å skulle fremstå som noe norskpoliti, det var bare en litt humoristisk kommentar på en barnslig og muntlig formulering :-) Hehe. Beklager, jeg blander visst. Uansett parter var spøken gjensidig. At noen i fullt alvor skulle skrive "fordeom"/"fordiom" er for meg en fjern tanke. Hvis politihøyskolen hadde utdannet språkpoliti hadde jeg glatt søkt meg inn der. (Men da måtte jeg øvd litt på kommaregler først.) :-) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Bearnaise-saus er godt, det! Men ikke på pizza´n slik som svenskene har. Thousand Island er jeg ikke spesielt glad i, men så er jeg ikke noe dressingmenneske heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.