Gå til innhold

Bernaisesaus og thousand island-dressing

Anbefalte innlegg

Gjest liede
Skrevet

Vet du ikke? Det var jo du som skrev det.

:-)

Jeg nekter å ta hele ansvaret her altså. Du skrev "forde" først. Jeg bare la på en "om". :-)

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

40

• Angelica :o)

10

• Lillemus

7

• Prozak

6

Skrevet

Jeg nekter å ta hele ansvaret her altså. Du skrev "forde" først. Jeg bare la på en "om". :-)

Blander du meg med Amber Sun? Jeg har ikke skrevet "forde".

Uansett var kommentaren min til deg ment som en fleip, derfor den smileyen etter kommentaren min. Fordeom/fordiom (som jeg også har sett skrevet her på DOL, uten at jeg husker hvem som skrev det) er i beste fall muntlige ord som på meg virker en smule barnslige. Tror ikke du finner fordeom i noen ordbok, for å si det sånn... hehe

Men altså, det var ikke meningen å skulle fremstå som noe norskpoliti, det var bare en litt humoristisk kommentar på en barnslig og muntlig formulering :-)

Gjest liede
Skrevet

Blander du meg med Amber Sun? Jeg har ikke skrevet "forde".

Uansett var kommentaren min til deg ment som en fleip, derfor den smileyen etter kommentaren min. Fordeom/fordiom (som jeg også har sett skrevet her på DOL, uten at jeg husker hvem som skrev det) er i beste fall muntlige ord som på meg virker en smule barnslige. Tror ikke du finner fordeom i noen ordbok, for å si det sånn... hehe

Men altså, det var ikke meningen å skulle fremstå som noe norskpoliti, det var bare en litt humoristisk kommentar på en barnslig og muntlig formulering :-)

Hehe. Beklager, jeg blander visst.

Uansett parter var spøken gjensidig. At noen i fullt alvor skulle skrive "fordeom"/"fordiom" er for meg en fjern tanke.

Hvis politihøyskolen hadde utdannet språkpoliti hadde jeg glatt søkt meg inn der. (Men da måtte jeg øvd litt på kommaregler først.)

:-)

Gjest baremei
Skrevet

Bearnaise-saus er godt, det!

Men ikke på pizza´n slik som svenskene har. Thousand Island er jeg ikke spesielt glad i, men så er jeg ikke noe dressingmenneske heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...