H@yley Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Har irritert meg i det siste over høye strømregninger fra Hafslund. Vurderer nå å bytte og er blitt anbefalt spotpris. Noen som kan tipse meg om billige leverandører etc. 0 Siter
flowy Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Du kan jo sjekke ut SEA Norge. Vi er veldig fornøyde. Har aldri hatt så billig strøm. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Vi bytta til Telinet der vi bodde før vi flytta til dit vi nå har flytta i fra. Vet ikke åssen de ligger an nå. 0 Siter
H@yley Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Du kan jo sjekke ut SEA Norge. Vi er veldig fornøyde. Har aldri hatt så billig strøm. Har dere spotpris eller en annen avtale? 0 Siter
willow Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Vi har også hafslund. Ganske så dyrt. Men vi bor i borettslag, der Hafslund-bilen alltid dukker opp når noe galt skjer, så vi er litt redd for å bytte. 0 Siter
Simen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg ble også drittlei Hafslund og gikk over til de som hadde lavest spotpris da jeg endret for ca. et år siden. Leverandørene veksler litt på å ligge helt lavest, men forbrukerkraft.no er alltid blant de beste, så jeg er fornøyd med dem. 0 Siter
Simen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg ble også drittlei Hafslund og gikk over til de som hadde lavest spotpris da jeg endret for ca. et år siden. Leverandørene veksler litt på å ligge helt lavest, men forbrukerkraft.no er alltid blant de beste, så jeg er fornøyd med dem. Her finner du en kalkulator som viser priser og om de er tilgjengelige der du bor. http://www.konkurransetilsynet.no/kraftpriser/velg_kommune.php 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.