Gå til innhold

Hvordan føler han Alexander seg nå tror dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Syns litt synd på han jeg, så ut som at han ikke helt viste om han skulle juble eller gråte.

Jøss, nå har jeg startet min aller første idol-tråd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Hva skjedde med ham?

Han kom i finalen, men kjæresten ikke. Må jo være blandede følelser?

hare1365380455
Skrevet

Han kom i finalen, men kjæresten ikke. Må jo være blandede følelser?

Det er det nok. Vi har ikke tv2 så jeg får ikke sett idol, men jeg har sett det borte et par ganger sånn halvveis. :)

Gjest Shira12
Skrevet

Det er det nok. Vi har ikke tv2 så jeg får ikke sett idol, men jeg har sett det borte et par ganger sånn halvveis. :)

Jeg er ikke ivrig seer jeg heller, men sambo og guttungen ser på, så jeg får jo med meg litt.

Gjest trultemor26
Skrevet

Gratulerer som førstegangs-trådstarter!!

hare1365380455
Skrevet

Jeg er ikke ivrig seer jeg heller, men sambo og guttungen ser på, så jeg får jo med meg litt.

Er det kun finalen igjen nå?

Gjest trultemor26
Skrevet

Gratulerer som førstegangs-trådstarter!!

Førstegangs-idoltrådstarter!

Gjest linnelinn
Skrevet

han ble jo så glad og rørt at han var nær å grine. Måtte bøye seg ned å gjemme ansiktet for følelsene var så sterke...

kanskje bra kjæresten ikke ble med, kanskje enda mer skuffende å måtte tape for kjærsten i finalen...?

De har jo like muligheter til platekontrakt å drive med musikk når de kom så langt likevel.

Og nå heier kjæresten ekstra i finalen.

Gjest trultemor26
Skrevet

Nei, nå skal dem ta inn 5 wildcard og 5 fra gata som skal konkurere med dem.

;)

;)

Skrevet

Uff, det må være ganske vanskelig å være ham akkurat nå. Likevel, jeg synes han kunne kosta på seg å gi kjæresten sin verdens største klem i kveld - mens kamera gikk.

Angelica :o)
Skrevet

han ble jo så glad og rørt at han var nær å grine. Måtte bøye seg ned å gjemme ansiktet for følelsene var så sterke...

kanskje bra kjæresten ikke ble med, kanskje enda mer skuffende å måtte tape for kjærsten i finalen...?

De har jo like muligheter til platekontrakt å drive med musikk når de kom så langt likevel.

Enig i det du skriver her..

Skrevet

;)

;)

Var ikke vi to trukket ut da?

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1147465216' post='3110607]

Var ikke vi to trukket ut da?

Jo, skulle jo vært hemmelig det da, men ja, sant det. Jeg øver meg på karaokemaskina.

Gjest Shira12
Skrevet

Førstegangs-idoltrådstarter!

Takk takk!

Har jo gått glipp av mye jeg som ikke har engasjert meg som Idol-synser før.

Gjest Shira12
Skrevet

Det har du nok rett i :o)

hare1365380455
Skrevet

;)

;)

Kanskje vi to også skal bli med? :D

Skrevet

Jo, skulle jo vært hemmelig det da, men ja, sant det. Jeg øver meg på karaokemaskina.

Ups. Godt vi er anonyme her på dol!!

*Synger for full hals*

Gjest Shira12
Skrevet

Ja det er det.

Gjest Shira12
Skrevet

Uff, det må være ganske vanskelig å være ham akkurat nå. Likevel, jeg synes han kunne kosta på seg å gi kjæresten sin verdens største klem i kveld - mens kamera gikk.

Kanskje det, tror ikke han tenkte klart jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...