cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor vil du det? Kjeksbunn i f.eks ostekaker blir seig om du fryser kaken. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Det var en problemstilling jeg aldri har tenkt på før! Hi hi 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor vil du det? Kjeksbunn i f.eks ostekaker blir seig om du fryser kaken. Hvorfor jeg vil fryse dem ned? Nei, jeg har en liten "spise litt hva jeg vil dag idag" og kjøpte meg en pakke kjeks. Imorgen er det "back to basics" og da vil jeg gjerne at kjeksene skal holde et par uker til min neste "spis hva jeg vil dag". Så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å fryse dem ned, eller blir de jo så dårlige. Er sånne cafe cockies. 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor jeg vil fryse dem ned? Nei, jeg har en liten "spise litt hva jeg vil dag idag" og kjøpte meg en pakke kjeks. Imorgen er det "back to basics" og da vil jeg gjerne at kjeksene skal holde et par uker til min neste "spis hva jeg vil dag". Så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å fryse dem ned, eller blir de jo så dårlige. Er sånne cafe cockies. Kjeks tåler vel å ligge et par uker? Bare pakk dem godt inn. 0 Siter
cecily Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Hvorfor jeg vil fryse dem ned? Nei, jeg har en liten "spise litt hva jeg vil dag idag" og kjøpte meg en pakke kjeks. Imorgen er det "back to basics" og da vil jeg gjerne at kjeksene skal holde et par uker til min neste "spis hva jeg vil dag". Så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å fryse dem ned, eller blir de jo så dårlige. Er sånne cafe cockies. Du vil ikke spise opp hele pakken i dag da ;-)? Det hadde jeg villet på en sådan dag. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Du vil ikke spise opp hele pakken i dag da ;-)? Det hadde jeg villet på en sådan dag. naah, *ler litt beskjemmet og hvisker: har spist taco idag også og er så mett* 0 Siter
fresja Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Jdeg har hatt åpne kjekspakker liggende i månedsvis. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Skrevet 12. mai 2006 Jdeg har hatt åpne kjekspakker liggende i månedsvis. OK. Bare noen kjeks har mistet "sprøheten" sin og blitt sånn ekkel seig. Så likegodt å fryse de ned da. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. mai 2006 Skrevet 12. mai 2006 Legg dem i en skikkelig kakeboks, så holder de veldig lenge uansett. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du trenger ikke fryse dem. De holder seg lenge i emballasjen i kjøkkenskapet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.