Gå til innhold

Kan man fryse ned kjeks? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor vil du det?

Kjeksbunn i f.eks ostekaker blir seig om du fryser kaken.

Angelica :o)
Skrevet

Det var en problemstilling jeg aldri har tenkt på før! Hi hi

Skrevet

Hvorfor vil du det?

Kjeksbunn i f.eks ostekaker blir seig om du fryser kaken.

Hvorfor jeg vil fryse dem ned?

Nei, jeg har en liten "spise litt hva jeg vil dag idag" og kjøpte meg en pakke kjeks.

Imorgen er det "back to basics" og da vil jeg gjerne at kjeksene skal holde et par uker til min neste "spis hva jeg vil dag".

Så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å fryse dem ned, eller blir de jo så dårlige.

Er sånne cafe cockies.

Skrevet

Nei, jeg har en liten "spise litt hva jeg vil dag idag" og kjøpte meg en pakke kjeks.

Imorgen er det "back to basics" og da vil jeg gjerne at kjeksene skal holde et par uker til min neste "spis hva jeg vil dag".

Så derfor tenkte jeg det kunne være lurt å fryse dem ned, eller blir de jo så dårlige.

Er sånne cafe cockies.

Kjeks tåler vel å ligge et par uker? Bare pakk dem godt inn.

Skrevet

Er sånne cafe cockies.

Du vil ikke spise opp hele pakken i dag da ;-)? Det hadde jeg villet på en sådan dag.

Skrevet

Du vil ikke spise opp hele pakken i dag da ;-)? Det hadde jeg villet på en sådan dag.

naah, *ler litt beskjemmet og hvisker: har spist taco idag også og er så mett*

Skrevet

Jdeg har hatt åpne kjekspakker liggende i månedsvis.

Skrevet

Jdeg har hatt åpne kjekspakker liggende i månedsvis.

OK. Bare noen kjeks har mistet "sprøheten" sin og blitt sånn ekkel seig. Så likegodt å fryse de ned da.

Mrs. Wallace
Skrevet

Legg dem i en skikkelig kakeboks, så holder de veldig lenge uansett.

Gjest Starling
Skrevet

Du trenger ikke fryse dem. De holder seg lenge i emballasjen i kjøkkenskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...