Gå til innhold

Raskt svar fra psykiater!|


mental1365380830

Anbefalte innlegg

mental1365380830

Hei!

Ville bare fortelle om at jeg i går tok kontakt med privatpraktiserende psykiaterfirma (uten driftsavtale), og spurte om de hadde kapasitet.

Svaret var NEI, de hadde venteliste på ca 6-12 mnd.

Det er helt greit:-) Det som er helt fantastisk er jo at det svaret fikk jeg i DAG!

Mao: jeg slapp å vente i fire mnd på det. Så, nå er ikke jeg sur for at de ikke har tid til meg, jeg kan heller bruke tid på å finne en annen.

Dette var et supert eksempel til etterfølgelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Jeg husker min første psykiater. Kort tid etterprimærlegen min sendte søknaden fikk jeg telefon. Han ringte meg klokka sju om kvelden og fortalte han hadde fått min søknad. Han ville gjerne ha meg som pasient, men selv om han prioriterte meg ville det dessverre ta rundt fire måneder før jeg kunne starte. Dette var ikke privat, frikortordnig og greier.

Jeg var helt himmelfallen over å få denne telefonen, og kjente i hele meg at dette var en gavepakke fra himmelen. Og jeg ville ventet om det så var seks måneder. 4 mnd var jo heller ikke lang ventetid i våre dager. Men han ringte meg personlig etter arbeidstid for å si i fra!! Han var verdt å vente på. En av de bedre minnene jeg har fra helsevesenet, som ikke alle er forunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...