Gå til innhold

dumt å si ja til invitasjon?

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Ok, her er saken: Det er en gutt som tydeligvis er svært interessert i meg. Han har ikke direkte sagt dette til meg, men andre har sagt det til meg + at slikt merker man jo. Vi har ikke truffet hverandre så mange ganger, og det har kun vært i sosiale settinger med mange tilstede. Nå har han fått tak i nummeret mitt og har begynt å sende en del meldinger om at han vil at vi skal finne på noe. Jeg er ikke interessert i han. Jeg er interessert i en annen. Hva skal jeg si til slike invitasjoner? Bør jeg si at jeg har planer selv om jeg egentlig ikke har det? Er det å sende ut feile signaler om jeg sier ja til å finne på noe? Føler at det blir teit å liksom si at vi kan godt finne på noe, men at det kun er ment som venner.- Han har jo ikke sagt noe om at han er interessert. Hva er normalt i en slik situasjon? Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Han trenger jo ikke å ha fortalt deg at han er interessert i deg for at du skal forstå det. Det er helt åpenbart at han er det, og han forstår at du forstår det. Med mindre han har korka hue, naturligvis.

Altså kan du trygt fortelle fyren at du ikke er interessert i noe mer.

Det ville jeg gjort.

Skrevet

Hvis du ikke er intessert i denne gutten, så er det jo bare å takke nei til invitasjoner han kommer med.

Om du bruker svar som sliten, opptatt, interessert i en annen, ikke interessert i han her, eller hva du måtte komme opp med av forklaringer som passer det enkelte spørsmålet, så skjønner han nok fort lunta og slutter å invitere.

Det er i alle fall dumt å svare ja og gi ham forhåpninger. Da blir det bare verre å avslå etterhvert -

tror

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...