Gå til innhold

De nye indiske ferdigmiddagene :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

...*stønn*

Skal ikke spise dem mer ihvertfall. Ble skikkelig dårlig i magen etter middagen igår.

Jeg hadde det til middag igår, fordi jeg fikk en gratis. Ellers kjøper jeg ikke ferdigmiddager, men klart jeg ville prøve når jeg får dem gratis. :-)

Våknet med vondt i magen, og nå er jeg skikkelig uggen. Fant fort ut at det var middagen fra igår som var synderen.

*pælmer de andre to pakkene rett i søpla*

:-(

Får heller holde meg til 80tallets store hit - Thousand Island-dressing - og salat. ;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uh. uggent! jeg får også vondt i magen av diverse ferdigmat. skal holde meg unna de der iallefall.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Får håpe du snart blir bedre så ikke hele dagen blir ødelagt.

Skrevet

uh. uggent! jeg får også vondt i magen av diverse ferdigmat. skal holde meg unna de der iallefall.

Og jeg som til og med gledet meg til å prøve noen nye middagsretter...jaja.

Nå er de andre to i søpla, og jeg kommer ikke til å kjøpe noe av det ihvertfall!

Skrevet

Får håpe du snart blir bedre så ikke hele dagen blir ødelagt.

Takk. :-)

Det går litt bedre nå, satser på at det ikke varer så mye lenger. Kjenner bare at jeg er litt småuggen nå, så det kommer seg.

Har jo masse jeg skal gjøre idag, og vil ikke la en ferdigmiddag ødelegge for det!

:-D

Skrevet

*Holder seg herved langt unna*

Smart beslutning. :-)

Skrevet

Jeg har spist den Tikka Masala-saken et par ganger og syns den er kjempegod :-)

Ingen dårlig mage her i alle fall.

Håper du blir fort bedre :-)

Skrevet

Det hørtes ikke særlig bra ut, nei. Så lenge du er sikker på at det var middagen som gjorde deg dårlig, så skjønner jeg at du kvitter deg med resten og går over til safe 80-tallsmat. ;-)

Så er det bare å håpe at det ikke ødelegger for dagens begivenheter forøvrig.

God bedring!

hare1365380455
Skrevet

Du får lage deg et ostesmørbrød som på 80-tallet heller: ta en brødskive med en ananasring på og ost oppå der igjen. :)

hare1365380455
Skrevet

Den ser god ut og jeg har hatt lyst til å prøve den!

Gjest togli
Skrevet

Den ser god ut og jeg har hatt lyst til å prøve den!

Den er kjempegod!!!

Skrevet

Du får lage deg et ostesmørbrød som på 80-tallet heller: ta en brødskive med en ananasring på og ost oppå der igjen. :)

hehe åja, de ja! De husker jeg. ;-P

Skrevet

Det hørtes ikke særlig bra ut, nei. Så lenge du er sikker på at det var middagen som gjorde deg dårlig, så skjønner jeg at du kvitter deg med resten og går over til safe 80-tallsmat. ;-)

Så er det bare å håpe at det ikke ødelegger for dagens begivenheter forøvrig.

God bedring!

Det gikk heldigvis over og resten av dagen ble strålende. :-)

Skrevet

Det ble jeg. :-)

Heldigvis.

Skrevet

Autentisk, med andre ord.

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...