amber sun Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 ...*stønn* Skal ikke spise dem mer ihvertfall. Ble skikkelig dårlig i magen etter middagen igår. Jeg hadde det til middag igår, fordi jeg fikk en gratis. Ellers kjøper jeg ikke ferdigmiddager, men klart jeg ville prøve når jeg får dem gratis. :-) Våknet med vondt i magen, og nå er jeg skikkelig uggen. Fant fort ut at det var middagen fra igår som var synderen. *pælmer de andre to pakkene rett i søpla* :-( Får heller holde meg til 80tallets store hit - Thousand Island-dressing - og salat. ;-P 0 Siter
willow Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 uh. uggent! jeg får også vondt i magen av diverse ferdigmat. skal holde meg unna de der iallefall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Får håpe du snart blir bedre så ikke hele dagen blir ødelagt. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 uh. uggent! jeg får også vondt i magen av diverse ferdigmat. skal holde meg unna de der iallefall. Og jeg som til og med gledet meg til å prøve noen nye middagsretter...jaja. Nå er de andre to i søpla, og jeg kommer ikke til å kjøpe noe av det ihvertfall! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Får håpe du snart blir bedre så ikke hele dagen blir ødelagt. Takk. :-) Det går litt bedre nå, satser på at det ikke varer så mye lenger. Kjenner bare at jeg er litt småuggen nå, så det kommer seg. Har jo masse jeg skal gjøre idag, og vil ikke la en ferdigmiddag ødelegge for det! :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 *Holder seg herved langt unna* Smart beslutning. :-) 0 Siter
carma Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har spist den Tikka Masala-saken et par ganger og syns den er kjempegod :-) Ingen dårlig mage her i alle fall. Håper du blir fort bedre :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Det hørtes ikke særlig bra ut, nei. Så lenge du er sikker på at det var middagen som gjorde deg dårlig, så skjønner jeg at du kvitter deg med resten og går over til safe 80-tallsmat. ;-) Så er det bare å håpe at det ikke ødelegger for dagens begivenheter forøvrig. God bedring! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du får lage deg et ostesmørbrød som på 80-tallet heller: ta en brødskive med en ananasring på og ost oppå der igjen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har spist den Tikka Masala-saken et par ganger og syns den er kjempegod :-) Ingen dårlig mage her i alle fall. Håper du blir fort bedre :-) Den ser god ut og jeg har hatt lyst til å prøve den! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Den ser god ut og jeg har hatt lyst til å prøve den! Den er kjempegod!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Du får lage deg et ostesmørbrød som på 80-tallet heller: ta en brødskive med en ananasring på og ost oppå der igjen. hehe åja, de ja! De husker jeg. ;-P 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Det hørtes ikke særlig bra ut, nei. Så lenge du er sikker på at det var middagen som gjorde deg dårlig, så skjønner jeg at du kvitter deg med resten og går over til safe 80-tallsmat. ;-) Så er det bare å håpe at det ikke ødelegger for dagens begivenheter forøvrig. God bedring! Det gikk heldigvis over og resten av dagen ble strålende. :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Jeg har spist den Tikka Masala-saken et par ganger og syns den er kjempegod :-) Ingen dårlig mage her i alle fall. Håper du blir fort bedre :-) Det ble jeg. :-) Heldigvis. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Autentisk, med andre ord. *lol* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.