Gjest noen som har vært der? Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Koster det bare for å komme inn, så er attraksjonene gratis? 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja, jeg har vært der, men det er maaange år siden nå. Men det kostet bar for å komme inn,ja. Regn bare med å måtte stå mye i kø, spesielt hvis det er midt på sommeren... EuroDisney er toppen:)Skulle gjerne reist igjen, selv om jeg er "voksen" nå. Jeg er nok litt barnslig av meg, hihi. 0 Siter
Gjest Ha en god tur Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Du betaler for å komme inn og så er resten gratis. Men mat og souvenirer koster en del, da. Vi var der for to år siden, de har fått et nytt køsystem nå på de mest populære sakene som gjør at du slipper de lengste køene. Du får en billett med et klokkeslett på, så kan du tusle rundt i parken som du vil og komme tilbake på det tidspunktet som står på billetten og slippe med mye kortere kø. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.