Gå til innhold

FU: middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere til middag idag?

Selv hadde jeg kalkunfilet med sitronpepper, ris og salat.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Gyda

3

• Mary Poppins

2

• Hatsumomo

2

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Etter en skikkelig hard tur på byen igår skal det bli godt med Dolly idag!!

Skrevet

Kjøttpudding, hjemmelaget potetmos og gulrot, mulig jeg varmer litt blomkål og broccoli til meg selv også, ungene spiser ikke det.

Gjest Personifica
Skrevet

Vi skal ha helstekt indrefilet. Namnam!

Skrevet

Det er middagen i morgen her hvor jeg er med multekrem til dessert. I dag er det gryte med ris til middag og kyllingklubber til kveldskos.

Det allerbeste er at jeg får det servert og slipper å rydde opp etter mat og matlaging :o)

Gjest det vanlige :)
Skrevet

Her er det alltid hjemmelaget pizza på lørdag, blir ikke lørdag for mann og barn uten mors pizza :)

Gjest Biffella
Skrevet

Biff, fløtegratinerte poteter, stekt paprika, rødløk, sukkererter og kanskje mer. Rødvin til!

Skrevet

Jeg har vært på Smart Club og kjøpt meg sushi. Jeg klarte ikke å vente til jeg skal spise det, jeg bare måtte tjuvspise litt med en gang jeg kom hjem.

Nå bare gleder jeg meg masse! Jeg kjøpte meg eplecider (4,7 %) også. Tro om jeg skal prøve det ved siden av? Nei, det blir nok et glass av hvitvinsflaska jeg begynte på i går.

Mmmmmmm.

De yngste skal spise hamburgere av biffkarbonader og bacon (som jeg også kjøpte i dag).

(Jammen ble det en dyr handletur. 3600 blanke kroner bare i mat. Men mye av det går i fryseren eller holder seg lenge i skapet, da.)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er eksamenstida over siden du unner deg en skikkelig fest?

Mary Poppins
Skrevet

Er eksamenstida over siden du unner deg en skikkelig fest?

Å neida har bare hatt en eksamen sålangt og jeg har 5 igjen. Men de er i juni så jeg har 3 uker på meg. Jeg unner meg en fest ganske ofte ;)

Gjest Starling
Skrevet

Jeg har vært på Smart Club og kjøpt meg sushi. Jeg klarte ikke å vente til jeg skal spise det, jeg bare måtte tjuvspise litt med en gang jeg kom hjem.

Nå bare gleder jeg meg masse! Jeg kjøpte meg eplecider (4,7 %) også. Tro om jeg skal prøve det ved siden av? Nei, det blir nok et glass av hvitvinsflaska jeg begynte på i går.

Mmmmmmm.

De yngste skal spise hamburgere av biffkarbonader og bacon (som jeg også kjøpte i dag).

(Jammen ble det en dyr handletur. 3600 blanke kroner bare i mat. Men mye av det går i fryseren eller holder seg lenge i skapet, da.)

Er den sushien på SmartClub noe god? Jeg synes den ser så fabrikklaget og "ufersk" ut, så jeg har aldri turt å kjøpe den.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er den sushien på SmartClub noe god? Jeg synes den ser så fabrikklaget og "ufersk" ut, så jeg har aldri turt å kjøpe den.

Jeg handler ikke på SmartClub, men i følge naboen min så er sushien der den beste hun får tak i.

Gjest Starling
Skrevet

Jeg handler ikke på SmartClub, men i følge naboen min så er sushien der den beste hun får tak i.

Hm, det bør kanskje prøves... :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå har jeg ikke spist sushien fra Smartclub, men du bør sende venninna di til Alex Sushi.

Hvis hun ikke forandrer mening er hun en syk, syk person. :)

laguna1365380434
Skrevet

I dag blir det bare et par ostesmørbrød. Helt laidback, er alene hjemme, venter ingen, og gidder ikke stresse.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...