Hatsumomo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hva har dere til middag idag? Selv hadde jeg kalkunfilet med sitronpepper, ris og salat. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Etter en skikkelig hard tur på byen igår skal det bli godt med Dolly idag!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kjøttpudding, hjemmelaget potetmos og gulrot, mulig jeg varmer litt blomkål og broccoli til meg selv også, ungene spiser ikke det. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Etter en skikkelig hard tur på byen igår skal det bli godt med Dolly idag!! Vi skal ha helstekt indrefilet. Namnam! 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Det er middagen i morgen her hvor jeg er med multekrem til dessert. I dag er det gryte med ris til middag og kyllingklubber til kveldskos. Det allerbeste er at jeg får det servert og slipper å rydde opp etter mat og matlaging ) 0 Siter
Gjest det vanlige :) Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Her er det alltid hjemmelaget pizza på lørdag, blir ikke lørdag for mann og barn uten mors pizza 0 Siter
Gjest Biffella Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Biff, fløtegratinerte poteter, stekt paprika, rødløk, sukkererter og kanskje mer. Rødvin til! 0 Siter
Gyda Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har vært på Smart Club og kjøpt meg sushi. Jeg klarte ikke å vente til jeg skal spise det, jeg bare måtte tjuvspise litt med en gang jeg kom hjem. Nå bare gleder jeg meg masse! Jeg kjøpte meg eplecider (4,7 %) også. Tro om jeg skal prøve det ved siden av? Nei, det blir nok et glass av hvitvinsflaska jeg begynte på i går. Mmmmmmm. De yngste skal spise hamburgere av biffkarbonader og bacon (som jeg også kjøpte i dag). (Jammen ble det en dyr handletur. 3600 blanke kroner bare i mat. Men mye av det går i fryseren eller holder seg lenge i skapet, da.) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Etter en skikkelig hard tur på byen igår skal det bli godt med Dolly idag!! Er eksamenstida over siden du unner deg en skikkelig fest? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Er eksamenstida over siden du unner deg en skikkelig fest? Å neida har bare hatt en eksamen sålangt og jeg har 5 igjen. Men de er i juni så jeg har 3 uker på meg. Jeg unner meg en fest ganske ofte 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har vært på Smart Club og kjøpt meg sushi. Jeg klarte ikke å vente til jeg skal spise det, jeg bare måtte tjuvspise litt med en gang jeg kom hjem. Nå bare gleder jeg meg masse! Jeg kjøpte meg eplecider (4,7 %) også. Tro om jeg skal prøve det ved siden av? Nei, det blir nok et glass av hvitvinsflaska jeg begynte på i går. Mmmmmmm. De yngste skal spise hamburgere av biffkarbonader og bacon (som jeg også kjøpte i dag). (Jammen ble det en dyr handletur. 3600 blanke kroner bare i mat. Men mye av det går i fryseren eller holder seg lenge i skapet, da.) Er den sushien på SmartClub noe god? Jeg synes den ser så fabrikklaget og "ufersk" ut, så jeg har aldri turt å kjøpe den. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Er den sushien på SmartClub noe god? Jeg synes den ser så fabrikklaget og "ufersk" ut, så jeg har aldri turt å kjøpe den. Jeg handler ikke på SmartClub, men i følge naboen min så er sushien der den beste hun får tak i. 0 Siter
Gjest Starling Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg handler ikke på SmartClub, men i følge naboen min så er sushien der den beste hun får tak i. Hm, det bør kanskje prøves... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg handler ikke på SmartClub, men i følge naboen min så er sushien der den beste hun får tak i. Nå har jeg ikke spist sushien fra Smartclub, men du bør sende venninna di til Alex Sushi. Hvis hun ikke forandrer mening er hun en syk, syk person. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 I dag blir det bare et par ostesmørbrød. Helt laidback, er alene hjemme, venter ingen, og gidder ikke stresse. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.