Gå til innhold

FU: middag idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var det min mann som bestemte hva vi skulle ha til middag, og da ble det hans favoritt, -taco.

I morgen skal jeg lage karrigryte. Kjempegodt. Består av oksekjøtt, løk, epler, rosiner og karri. Sausen blir tyknet med fløte. Serverer ris til. Gleder meg :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Gyda

3

• Mary Poppins

2

• Hatsumomo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi hadde stekte komler, pølsebiter og bacon, med gulrøtter og kålrabi til.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå har jeg ikke spist sushien fra Smartclub, men du bør sende venninna di til Alex Sushi.

Hvis hun ikke forandrer mening er hun en syk, syk person. :)

Ok, jeg sender henne til Alex Sushi.

Siden jeg ikke har vært der selv heller, så tror jeg at jeg slår følge med henne :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi hadde stekte komler, pølsebiter og bacon, med gulrøtter og kålrabi til.

Stekt potetball er det enda mye lenger siden jeg har smakt enn vanlig potetball!

Det kunne jeg absolutt tenke meg. Dette var vel restemiddag det da?

Er du forresten bra igjen?

Skrevet

Stekt potetball er det enda mye lenger siden jeg har smakt enn vanlig potetball!

Det kunne jeg absolutt tenke meg. Dette var vel restemiddag det da?

Er du forresten bra igjen?

Jeg har aldri likt komler, men nå har jeg fått smaken på stekt komle. Det var ikke restemat nei, jeg skar opp hele komler så det ble fine skiver, og stekte på panna. :-)

Jeg ble raskt bedre heldigvis ja, det ga seg i løpet av formiddagen.

Så da kunne vi dra avgårde og gjøre det vi hadde tenkt, - samt spise en trivelig middag som altså var komler, hehe

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, jeg sender henne til Alex Sushi.

Siden jeg ikke har vært der selv heller, så tror jeg at jeg slår følge med henne :-)

Hvis du liker sushi vil du ikke angre på det!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hvis du liker sushi vil du ikke angre på det!

Jeg har bare spist sushi et fåtall ganger, men jeg har likt det hver gang :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har bare spist sushi et fåtall ganger, men jeg har likt det hver gang :)

Ta med ekstra undertøy når du drar på Alex. Det er så godt at du kommer til å skli av stolen i en salig orgasme.

Skrevet

Vi hadde grove pannekaker med blåbærsyltetøy! Stor stas for ungene :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ta med ekstra undertøy når du drar på Alex. Det er så godt at du kommer til å skli av stolen i en salig orgasme.

LOL!

Takk for tipset, ekstra sett med undertøy blir med :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL!

Takk for tipset, ekstra sett med undertøy blir med :)

Og ta med nok penger. Hovedretten med 12 biter sushi og noen makibiter er ikke veldig dyr (rundt 250 kroner), men du blir fort sulten igjen av sushi, og de andre rettene på menyen bør prøves. F.eks. er sashimi-forresten med Alex-saus ufattelig god.

Ta en kveld og slå dere løs. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og ta med nok penger. Hovedretten med 12 biter sushi og noen makibiter er ikke veldig dyr (rundt 250 kroner), men du blir fort sulten igjen av sushi, og de andre rettene på menyen bør prøves. F.eks. er sashimi-forresten med Alex-saus ufattelig god.

Ta en kveld og slå dere løs. :)

Det skal vi :-)

Kanskje jeg får med meg Gyda også. Vi har snakket om å ta en Sushiaften siden vi ikke fikk det til å klaffe med potetball-middag.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skal vi :-)

Kanskje jeg får med meg Gyda også. Vi har snakket om å ta en Sushiaften siden vi ikke fikk det til å klaffe med potetball-middag.

Ta med dere Gyda. Da blir hun glad. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ta med dere Gyda. Da blir hun glad. :)

Will do :)

Skrevet

Reker...kl. 1700, så nå er jeg sulten igjen.

Det er jo gørrlenge siden! Ikke rart at du er sulten. Spis! :-)

Skrevet

Det er jo gørrlenge siden! Ikke rart at du er sulten. Spis! :-)

Takk skal du ha!

*løper til skapet*

Skrevet

Er den sushien på SmartClub noe god? Jeg synes den ser så fabrikklaget og "ufersk" ut, så jeg har aldri turt å kjøpe den.

Sushien på Smart Club er bare nydelig, og ikke mer fabrikklaget der en på en bar (det står folk på kjøkkenet der og lager).

Den er dagsfersk, og holdbar bare til dagen etter. Og siden det er dagen etter i dag, og jeg ikke klarte en hel familiepakke alene i går, så ble resten frokost i dag.

Og hva er det med sushi? Det er jo nesten helt orgasmisk å spise det. Rett og slett himmelsk!

Skrevet

Sushien på Smart Club er bare nydelig, og ikke mer fabrikklaget der en på en bar (det står folk på kjøkkenet der og lager).

Den er dagsfersk, og holdbar bare til dagen etter. Og siden det er dagen etter i dag, og jeg ikke klarte en hel familiepakke alene i går, så ble resten frokost i dag.

Og hva er det med sushi? Det er jo nesten helt orgasmisk å spise det. Rett og slett himmelsk!

Men det er jo rått?

Jeg regner med at hvis jeg ikke liker røkelaks, så liker jeg ikke sushi heller?

Skrevet

Men det er jo rått?

Jeg regner med at hvis jeg ikke liker røkelaks, så liker jeg ikke sushi heller?

Vel, da har du kanskje et dårlig utgangspunkt.

Det er forresten ganske vanlig med røkelaks på sushibiter også ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...