Gjest Dårlig tid. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har en uke på meg å komme inn i den nye festkjolen min. Det trengs nok et vekttap på ca 2 kg. Er det i det hele tatt mulig å gå ned så mye på en uke? Og hvordan gjør jeg det? Jeg kan jo ikke bare la være å spise heller. Fra før trener jeg spinning ca 3 ggr pr uke. 0 Siter
Gjest Saltdropping Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ikke spis salt og krydder denne uka. Da tar kroppen vare på litt mindre veske. Vekttap blir det ikke, men du kan på den måten bli smal nok, for anledningen. 0 Siter
Gjest Xisma Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ikke spis salt og krydder denne uka. Da tar kroppen vare på litt mindre veske. Vekttap blir det ikke, men du kan på den måten bli smal nok, for anledningen. Ikke spis karbohydrater i det hele tatt. Det gir en rask vektnedgang på ei uke. Det vil så at du bare skal spise grønnsaker (ikke frukt), magert kjøtt og vann. 0 Siter
Tonette Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 c24, som du kjøper på helsekost. Det er en renselsekur. Smaker pyton, og du må ha tid til å sitte på do et døgn. Jeg prøvde den i håp om å få mer energi. Svigermor sa at hun fikk så mye energi etter å ha tatt en kur. Jeg syntes ikke det hjalp, men jeg gikk ned et par kilo. Ellers kan jeg anbefale å spise masse salat og grønnsaker, og drikke masse vann. 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 c24, som du kjøper på helsekost. Det er en renselsekur. Smaker pyton, og du må ha tid til å sitte på do et døgn. Jeg prøvde den i håp om å få mer energi. Svigermor sa at hun fikk så mye energi etter å ha tatt en kur. Jeg syntes ikke det hjalp, men jeg gikk ned et par kilo. Ellers kan jeg anbefale å spise masse salat og grønnsaker, og drikke masse vann. Takk, den tror jeg at jeg prøver :-) 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ikke spis salt og krydder denne uka. Da tar kroppen vare på litt mindre veske. Vekttap blir det ikke, men du kan på den måten bli smal nok, for anledningen. Takk, det kan jeg kombinere med kuren til Tonette. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Såg på tv-reklame at de har fått slanke-plaster nå,men det er sikkert bare tull. Å legge om kosten er nok det lureste,og så er det det som gir "varig resultat" 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Såg på tv-reklame at de har fått slanke-plaster nå,men det er sikkert bare tull. Å legge om kosten er nok det lureste,og så er det det som gir "varig resultat" Jeg har en BMI på 20, så jeg har ikke behov for å gå ned 2 kg permanent. Det er bare ved en spesiell anledning jeg må komme inn i festkjolen min. Går jeg de kiloene opp igjen rett etterpå, så spiller det ingen rolle. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har en BMI på 20, så jeg har ikke behov for å gå ned 2 kg permanent. Det er bare ved en spesiell anledning jeg må komme inn i festkjolen min. Går jeg de kiloene opp igjen rett etterpå, så spiller det ingen rolle. Okey,sånn og forstå...=) 0 Siter
new_babe Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Det finnes jo sånne hold-in greer som sikkert kan hjelpe litt. Gå i en ordentlig undertøysbutikk så du får noe det er greie på 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 c24, som du kjøper på helsekost. Det er en renselsekur. Smaker pyton, og du må ha tid til å sitte på do et døgn. Jeg prøvde den i håp om å få mer energi. Svigermor sa at hun fikk så mye energi etter å ha tatt en kur. Jeg syntes ikke det hjalp, men jeg gikk ned et par kilo. Ellers kan jeg anbefale å spise masse salat og grønnsaker, og drikke masse vann. Den C24 kuren er noe av det værste jeg har vært ute for. Du har helt rett i at den smakte pyton. Blandingen grapefruktjuice/olivenolje var skikkelig kvalmende, jeg strevde med å ikke brekke meg i over en time etter å ha drukket den. Ikke fikk jeg mer energi heller. MEN :-D :-D :-D :-D Jeg gikk ned to kg og kommer nå inn i kjolen! Så da var det verdt det. Men det er første og siste gang jeg tar den kuren. Takk for tipset :-) 0 Siter
Tonette Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Den C24 kuren er noe av det værste jeg har vært ute for. Du har helt rett i at den smakte pyton. Blandingen grapefruktjuice/olivenolje var skikkelig kvalmende, jeg strevde med å ikke brekke meg i over en time etter å ha drukket den. Ikke fikk jeg mer energi heller. MEN :-D :-D :-D :-D Jeg gikk ned to kg og kommer nå inn i kjolen! Så da var det verdt det. Men det er første og siste gang jeg tar den kuren. Takk for tipset :-) Flott at du kom inn i kjolen da :-) Hadde nok ikke anbefalt den kuren hvis ikke det var for at du hadde dårlig tid. Den frister ikke til gjentagelse for meg heller. Måtte le når jeg leste din erfaring. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle greie å drikke olivenolje, men jeg greide heldigvis å fokusere på smaken av grapefruktjuice. Det er en skrekkelig kur. Synd at du ikke fikk mer energi heller. For meg var det som å ha skikkelig magesjau, og da blir man som regel slapp etterpå. Første gang jeg har tisset med ræva. Nei skrekk og gru! Men du kom inn i kjolen, så kuren virket iallfall. 0 Siter
Gjest Dårlig tid. Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Flott at du kom inn i kjolen da :-) Hadde nok ikke anbefalt den kuren hvis ikke det var for at du hadde dårlig tid. Den frister ikke til gjentagelse for meg heller. Måtte le når jeg leste din erfaring. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle greie å drikke olivenolje, men jeg greide heldigvis å fokusere på smaken av grapefruktjuice. Det er en skrekkelig kur. Synd at du ikke fikk mer energi heller. For meg var det som å ha skikkelig magesjau, og da blir man som regel slapp etterpå. Første gang jeg har tisset med ræva. Nei skrekk og gru! Men du kom inn i kjolen, så kuren virket iallfall. Skikkelig magesjau, der sa du det :-) Nå i ettertid kan jeg le litt av det. Det stod så diplomatisk på pakken at man må ha tid til å gå ofte på do. Det burde ha stått at man blir sittende på do hele tiden, for straks jeg hadde vasket hendene etter et dobesøk var det bare å sette seg ned igjen. Dessuten varte det for meg flere timer enn det stod på pakken, og jeg ble også slapp av det. Frøs du også mens det stod på? Jeg antar det kom av væsketapet, selv om jeg var flink til å drikke mye vann. 0 Siter
Tonette Skrevet 18. mai 2006 Skrevet 18. mai 2006 Skikkelig magesjau, der sa du det :-) Nå i ettertid kan jeg le litt av det. Det stod så diplomatisk på pakken at man må ha tid til å gå ofte på do. Det burde ha stått at man blir sittende på do hele tiden, for straks jeg hadde vasket hendene etter et dobesøk var det bare å sette seg ned igjen. Dessuten varte det for meg flere timer enn det stod på pakken, og jeg ble også slapp av det. Frøs du også mens det stod på? Jeg antar det kom av væsketapet, selv om jeg var flink til å drikke mye vann. Kan ikke huske at jeg frøs, men ha hørt at det er vanlig å fryse hvis man får i seg for lite kalorier i forhold til det kroppen trenger. En kollega gikk en gang på camebritch-kuren(vet ikke om det var riktig skrevet), og hun frøs mye i den perioden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.