Mary Poppins Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg kjøpte nye sko igår (som jeg kunne ha på meg tross brannsåret jmf tidligere innlegg) og meningen var at jeg bare skulle ha dem på meg i selskapet også skifte til noe annet når jeg skulle på byen. Men ettersom kvelden ble mer og mer fuktig glemte jeg såklart å skifte sko og dro på byen med de nye skoene: http://www.dna-shoes.com/flash5.htm (klikk girls, også espadrollos, også er det nr 4 fra venstre (grønne) Nå stinker de av øl, og har blitt ganske skitne nederst. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for å få dem rene igjen? Og ikke minst få ut lukten? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 espadrillos mener jeg Jeg tror jeg ville puttet dem i vaskemaskinen og på lav temperatur og lav sentrifugering. 0 Siter
Gjest Femur Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Legg skoene i lunket vann sammen med litt vanish. La dem ligge i ca 1 times tid. Deretter tar du en oppvaskbørste, tannbørste eller lignende og skrubber forsiktig over de skitne flekkene. Skyll i lunket vann og sett skoene til tørking på varmakablene på badet. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Legg skoene i lunket vann sammen med litt vanish. La dem ligge i ca 1 times tid. Deretter tar du en oppvaskbørste, tannbørste eller lignende og skrubber forsiktig over de skitne flekkene. Skyll i lunket vann og sett skoene til tørking på varmakablene på badet. Takk for tips det skal jeg prøve 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror jeg ville puttet dem i vaskemaskinen og på lav temperatur og lav sentrifugering. Jeg tror ikke jeg tør putte dem i vaskemaskinen fordi jeg er redd stoffet på skoene ikke vil tåle det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror ikke jeg tør putte dem i vaskemaskinen fordi jeg er redd stoffet på skoene ikke vil tåle det. Jeg putter skinnsko i vaskemaskinen også jeg men man vet jo aldri om det går bra ) 0 Siter
villee Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kjøp skoshampo i en skobutikk! Jeg ville ikke puttet noen sko i vann, eller tørket de på varmekabler. Tror ikke det er bra for skoene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.