Gå til innhold

Forbannet, trist og alene i kveld

Gjest Alene_i_kveld_og_veldig_forbannet

Anbefalte innlegg

Gjest Alene_i_kveld_og_veldig_forbannet
Skrevet

Sitter her og det er lørdag, hadde en avtale med en gutt jeg har truffet en del i det siste - potensiell kjæreste kan man si - og så har han bare uten grunn funnet ut at han heller vil være alene i kveld. Jeg kaller det å bli dumpet, og nå sitter jeg her og alle andre har planer for kvelden. Det hadde vært helt OK for meg med en alenekveld, hadde det ikke vært for at jeg er alenemamma og har "fri" denne helgen! Plutselig mulighet til å finne på noe, legger planer, gleder meg og holder av dagen, og så går det i vasken fordi han plutselig ikke vil likevel. Fryktelig dårlig gjort, jeg er så sinna!!!! Ekstra tomt å være alene når jeg i tillegg tenker på denne fyren som jeg egentlig var glad i, men som jeg nå skjønner ikke har fortjent meg i det hele tatt når han behandler meg sånn.

ARRRRRRGH! Gode råd om hva man gjør?? Eller ikke gjør???? Trenger noen oppmuntrende ord...

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke sign.
Skrevet

Hei, skjønner godt at du er sint, men er du sikker på at han dumper deg? Mange gutter er litt sånn i starten av forhold, det er noe nytt som de begir seg inn på, og da trenger de tid..Han som nå er min samboer skaffet meg noen sånne kvelder, men jeg tror ikke det var for å såre, heller fordi det tar tid å venne seg til en ny tilværelse(en kjærseste fører tross at til store forandringer i livet)..Ønsker deg alt godt og håper at du hører fra ham og at ting ordner seg :o)

Skrevet

Gå en tur på byen - alene om ingen kan være med :-)

"............................................."

Skrevet

Oppmuntrende?

Har du tenkt på at noen trenger en dag for seg sjøl?

Litt egoistisk i dag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med Prozak. Ta deg en tur på byen - gjerne alene.

Det kan være veldig deilig, spesielt hvis du ikke er vant til å dra alene. Sitte på en pub og nyte noen halvlitere over en avis, og ta livet helt med ro. :)

Skrevet

For to år siden traff jeg en fyr på nettet og vi mailet en del frem og tilbake og fyren virket grei nok han. Så ville han treffe meg og vi snaktes på telefonen, han hørtes noe spesi ut om jeg kan si det, men ok - vi kunne da treffes tenkte jeg.

Så dro jeg på hytta en helg, han ville treffe meg på søndag kveld og jeg kunne jo ikke like godt komme på date 2,5 døgn etter siste dusj! Så jeg meldte pent avbud, sa at jeg måtte hjem og dusje først, at jeg var sliten og trengte å rydde (det var helt sant!). Fyren trodde øyensynlig jeg dumpet ham så jeg hørte ikke mer fra ham...

Jaja, jeg traff nå verdens herligste året etter så det var ikke noe tap for meg. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...