Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Finnes det en eller annen kalkulatordingst på nett hvor jeg f.eks. kan finne avstanden mellom to steder?

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

http://kart.eniro.no/

Her finner du veibeskrivelse, men du må ha to adresser for å finne avstanden.

Thanks!

Da fant jeg ut at jeg har ca. 1.8 mil å sykle til jobb hvis jeg sykler E-18, noe jeg naturligvis ikke gjør, så da kan jeg vel fort runde av til rundt 2 mil. Det er tross alt en del flere meter når jeg sykler småveiene.

Det er 4 mil hver gang jeg sykler til og fra jobb. Ikke dårlig, om jeg skal si det selv. :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Thanks!

Da fant jeg ut at jeg har ca. 1.8 mil å sykle til jobb hvis jeg sykler E-18, noe jeg naturligvis ikke gjør, så da kan jeg vel fort runde av til rundt 2 mil. Det er tross alt en del flere meter når jeg sykler småveiene.

Det er 4 mil hver gang jeg sykler til og fra jobb. Ikke dårlig, om jeg skal si det selv. :)

ikke dårlig. Du blir i hvertfall i god form i løpet av sommeren.

ShitDiddelyDo
Skrevet

ikke dårlig. Du blir i hvertfall i god form i løpet av sommeren.

Ja. Jeg sykla litt i fjor sommer, men kjøpte sykkel litt sent så det ble kun med et par uker. Men i løpet av de par ukene så jeg store resultater.

Sykla for første gang igjen i dag, og det føles utrolig godt. :)

Skrevet

Ja. Jeg sykla litt i fjor sommer, men kjøpte sykkel litt sent så det ble kun med et par uker. Men i løpet av de par ukene så jeg store resultater.

Sykla for første gang igjen i dag, og det føles utrolig godt. :)

Har du meldt deg på den der sykle-til-jobben greia og fått km-teller til sykkelen eller? Eller er det bare i Trondheim man araangerer det? I år kan man også få skritt-teller og telle hvor langt man går.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du meldt deg på den der sykle-til-jobben greia og fått km-teller til sykkelen eller? Eller er det bare i Trondheim man araangerer det? I år kan man også få skritt-teller og telle hvor langt man går.

De arrangerer det her også, men jeg vil ikke sykle rundt med speedometer på sykkelen. Det ser ikke ut. :)

Skrevet

De arrangerer det her også, men jeg vil ikke sykle rundt med speedometer på sykkelen. Det ser ikke ut. :)

Er du redd for imaget ditt? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er du redd for imaget ditt? :)

Jupp. Jeg er motstander av alt dilldall, skrittmålere, kilometertellere og gud-veit. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...