Gå til innhold

soleksem å sydentur?? hjelp

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest eksemmamma

Du skriver lite om eksemen hans, Men selv er jeg mor til en jente som har atopisk eksem, og når solen stikker fram om våren må i passe på at hun ikke blir smurt av tilfeldige solkremer av barnehagepersonalet. Den eneste hun ikke får eksem av er apotekets Cosmica. Det er også de høyeste faktorene som gir mest utslett. Det beste er å bruke T-shirt til huden har fått herdet seg, og caps/skyggelue så ansiktet ikke får mye sol. Ellers har de fleste eksemer veldig godt av saltvann, så lan ham bo i vannet så mye som mulig.

Gjest linnea27

Du skriver lite om eksemen hans, Men selv er jeg mor til en jente som har atopisk eksem, og når solen stikker fram om våren må i passe på at hun ikke blir smurt av tilfeldige solkremer av barnehagepersonalet. Den eneste hun ikke får eksem av er apotekets Cosmica. Det er også de høyeste faktorene som gir mest utslett. Det beste er å bruke T-shirt til huden har fått herdet seg, og caps/skyggelue så ansiktet ikke får mye sol. Ellers har de fleste eksemer veldig godt av saltvann, så lan ham bo i vannet så mye som mulig.

takk for svar,har vert på apoteket å handlet inn cosmica i forskjellige faktorer..eksemen var veldigt rød over nesten hele kroppen,såg også att det klødde noen plasser.

gleder meg til ferien:) god sommer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...