flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja, det er nok det. Bortsett fra at jeg har hatt det siden før det ble "mote". Og det er mange, mange år siden jeg har plukket nedfallsfrukt :-) "............................................" Nedfallsfrukten begynner å bli jevngammel - hehe 0 Siter
tonie Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 ok - jeg bruker ikke å kjøpe sånne blader jeg ;D Hehe, jeg leser ikke annet, så du må tro meg;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Da er han jo dum - og går glipp av mange gleder! Han om det :-) (Det betyr selvfølgelig ikke at alle menn MÅ digge den slags stimulans) "....................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja, men jeg nekter å tro at noen ER så teite -at de skriver det for å provosere er en ting - men, , , nuvel - det er jo deres tap. De er nok mer enn teite. De er klin gærne. Jeg tviler på at ralleren inne på sexforumet, han som nå har holdt på noe tilnærmet like lenge som jeg har vært på dol, og det med et voldsomt engasjement, kun forsøker å provosere. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja, men jeg nekter å tro at noen ER så teite -at de skriver det for å provosere er en ting - men, , , nuvel - det er jo deres tap. Folks "teithet" skjenner absolutt ingen grenser, flisa - overhodet ingen grenser. "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Han om det :-) (Det betyr selvfølgelig ikke at alle menn MÅ digge den slags stimulans) "....................................." Jeg holdt på å brodere ut dette temaet for en gjeng menn under en middag i fjor vinter - det var morsomt. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 De er nok mer enn teite. De er klin gærne. Jeg tviler på at ralleren inne på sexforumet, han som nå har holdt på noe tilnærmet like lenge som jeg har vært på dol, og det med et voldsomt engasjement, kun forsøker å provosere. åja - HAN.... husker det nå. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nedfallsfrukten begynner å bli jevngammel - hehe Jeg "plukker" ikke heller, jeg da Man är da för fan profesjonäll! :-) ".........................................." 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ja, det er nok det. Bortsett fra at jeg har hatt det siden før det ble "mote". Og det er mange, mange år siden jeg har plukket nedfallsfrukt :-) "............................................" Kanskje du har blitt nedfallsfrukt selv, gamlefar? 0 Siter
sheba Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Huffda.-) håper det blir leenge til.. for i såfall måtte jeg bli "harry" jeg også.. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Huffda.-) håper det blir leenge til.. for i såfall måtte jeg bli "harry" jeg også.. ;-) *fingrene i øra, øya lukka og tunga ut og inn av munnen* VIL IKKE VITE; VIL IKKE VITE, BLBLBLBLB 0 Siter
sheba Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 *fingrene i øra, øya lukka og tunga ut og inn av munnen* VIL IKKE VITE; VIL IKKE VITE, BLBLBLBLB jeg er tyst som graven:-) hehe 0 Siter
Gjest .......................-2wq Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ikke godt å si. Så lenge homsene praktiserer det, og de er jo så mye bedre enn oss alle, så må resten av verden praktisere det også. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ikke godt å si. Så lenge homsene praktiserer det, og de er jo så mye bedre enn oss alle, så må resten av verden praktisere det også. *LOL* 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Kanskje du har blitt nedfallsfrukt selv, gamlefar? Å ja, det kan vel vanskelig benektes. I det minste er det rett rundt hjørnet. Jeg mente jo ikke noe _negativt_ med "nedfallsfrukt"... :-) "..............................................." 0 Siter
sheba Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Å ja, det kan vel vanskelig benektes. I det minste er det rett rundt hjørnet. Jeg mente jo ikke noe _negativt_ med "nedfallsfrukt"... :-) "..............................................." biltur snart?? hehe når det blir på denne måten på dol bør du heller hive deg i bilen;-) de fleste holder kjeft da, mens "trollene" viser seg, ganske morsomt faktisk;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Ikke godt å si. Så lenge homsene praktiserer det, og de er jo så mye bedre enn oss alle, så må resten av verden praktisere det også. Uff da - ikke så greit å føle seg truet i sin seksualitet, er det? :-) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 *fingrene i øra, øya lukka og tunga ut og inn av munnen* VIL IKKE VITE; VIL IKKE VITE, BLBLBLBLB Så du vil ikke ha en bildeserie fra den siste turen min til Kr.Sand, altså? Det er veldig gode bilder...skarpe og fine...:-) "............................................" 0 Siter
flisa Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Så du vil ikke ha en bildeserie fra den siste turen min til Kr.Sand, altså? Det er veldig gode bilder...skarpe og fine...:-) "............................................" Er det der man har analsex? hehe 0 Siter
Prozak Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Er det der man har analsex? hehe Jepp :-) "....................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.