Gå til innhold

Når blir analsex harry?

Gjest ....det er alltid noe jeg ikke forstår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er nok det. Bortsett fra at jeg har hatt det siden før det ble "mote". Og det er mange, mange år siden jeg har plukket nedfallsfrukt :-)

"............................................"

Nedfallsfrukten begynner å bli jevngammel - hehe

Videoannonse
Annonse
  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

19

• Prozak

17

• ShitDiddelyDo

6

• Ugga Bugga

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ok - jeg bruker ikke å kjøpe sånne blader jeg ;D

Hehe, jeg leser ikke annet, så du må tro meg;-)

Skrevet

Da er han jo dum - og går glipp av mange gleder! ;)

Han om det :-)

(Det betyr selvfølgelig ikke at alle menn MÅ digge den slags stimulans)

"....................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, men jeg nekter å tro at noen ER så teite -at de skriver det for å provosere er en ting - men, , , nuvel - det er jo deres tap.

De er nok mer enn teite. De er klin gærne.

Jeg tviler på at ralleren inne på sexforumet, han som nå har holdt på noe tilnærmet like lenge som jeg har vært på dol, og det med et voldsomt engasjement, kun forsøker å provosere.

Skrevet

Ja, men jeg nekter å tro at noen ER så teite -at de skriver det for å provosere er en ting - men, , , nuvel - det er jo deres tap.

Folks "teithet" skjenner absolutt ingen grenser, flisa - overhodet ingen grenser.

"............................................."

Skrevet

Han om det :-)

(Det betyr selvfølgelig ikke at alle menn MÅ digge den slags stimulans)

Jeg holdt på å brodere ut dette temaet for en gjeng menn under en middag i fjor vinter - det var morsomt.

Skrevet

De er nok mer enn teite. De er klin gærne.

Jeg tviler på at ralleren inne på sexforumet, han som nå har holdt på noe tilnærmet like lenge som jeg har vært på dol, og det med et voldsomt engasjement, kun forsøker å provosere.

åja - HAN.... husker det nå.

Skrevet

Nedfallsfrukten begynner å bli jevngammel - hehe

Jeg "plukker" ikke heller, jeg da Man är da för fan profesjonäll! :-)

".........................................."

Skrevet

Ja, det er nok det. Bortsett fra at jeg har hatt det siden før det ble "mote". Og det er mange, mange år siden jeg har plukket nedfallsfrukt :-)

Kanskje du har blitt nedfallsfrukt selv, gamlefar?

Skrevet

Huffda.-) håper det blir leenge til.. for i såfall måtte jeg bli "harry" jeg også..

;-)

Skrevet

Huffda.-) håper det blir leenge til.. for i såfall måtte jeg bli "harry" jeg også..

;-)

*fingrene i øra, øya lukka og tunga ut og inn av munnen* VIL IKKE VITE; VIL IKKE VITE, BLBLBLBLB

Skrevet

*fingrene i øra, øya lukka og tunga ut og inn av munnen* VIL IKKE VITE; VIL IKKE VITE, BLBLBLBLB

jeg er tyst som graven:-) hehe

Gjest .......................-2wq
Skrevet

Ikke godt å si. Så lenge homsene praktiserer det, og de er jo så mye bedre enn oss alle, så må resten av verden praktisere det også.

Skrevet

Ikke godt å si. Så lenge homsene praktiserer det, og de er jo så mye bedre enn oss alle, så må resten av verden praktisere det også.

*LOL*

Skrevet

Kanskje du har blitt nedfallsfrukt selv, gamlefar?

Å ja, det kan vel vanskelig benektes. I det minste er det rett rundt hjørnet. Jeg mente jo ikke noe _negativt_ med "nedfallsfrukt"... :-)

"..............................................."

Skrevet

Å ja, det kan vel vanskelig benektes. I det minste er det rett rundt hjørnet. Jeg mente jo ikke noe _negativt_ med "nedfallsfrukt"... :-)

"..............................................."

biltur snart?? hehe når det blir på denne måten på dol bør du heller hive deg i bilen;-)

de fleste holder kjeft da, mens "trollene" viser seg, ganske morsomt faktisk;-)

Skrevet

Uff da - ikke så greit å føle seg truet i sin seksualitet, er det? :-)

"........................................."

Skrevet

Så du vil ikke ha en bildeserie fra den siste turen min til Kr.Sand, altså? Det er veldig gode bilder...skarpe og fine...:-)

Skrevet

Så du vil ikke ha en bildeserie fra den siste turen min til Kr.Sand, altså? Det er veldig gode bilder...skarpe og fine...:-)

Er det der man har analsex? hehe

Skrevet

Er det der man har analsex? hehe

Jepp :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...