Gå til innhold

Forskjell på fattige og rike

Gjest ..jeg har mange rare tanker en lørdagskveld..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De liker forskjellig mat, de har forskjellige hobbyer, bor forskjellige steder, forskjellig smak på det meste.

De rike synes de fattige er harry. Ikke har de utdannelse, og ofte ikke dannelse heller if. de rike.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lysglimt
Skrevet

De rike vet ikke hva det vil si å ha det godt,for de har aldri hatt det vondt....=)

(satt det på spissen nå)

Men mener,det er de som har lite,som vet hva virkelig lykke og kjærlighet er,de er rikere enn de rikeste,de som vet verdien av et liv.

De deler kjærligheten og gledene med hverandre,de rike frotser,og mye vil ha mer...

Skrevet

De rike vet ikke hva det vil si å ha det godt,for de har aldri hatt det vondt....=)

(satt det på spissen nå)

Men mener,det er de som har lite,som vet hva virkelig lykke og kjærlighet er,de er rikere enn de rikeste,de som vet verdien av et liv.

De deler kjærligheten og gledene med hverandre,de rike frotser,og mye vil ha mer...

Dette var religiøst..

Gjest Lysglimt
Skrevet

Dette var religiøst..

ha ha,nei på ingen måte...=)

Åndelig ja,relgiøst..nei.

Skrevet

ha ha,nei på ingen måte...=)

Åndelig ja,relgiøst..nei.

Dette er rett fra Bibelen. En jøde ville aldri svart på denne måten.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Dette er rett fra Bibelen. En jøde ville aldri svart på denne måten.

Men jeg leser ikke bibelen,men kan jo hende Gud taler gjennom meg også da,he he..=)

Tror på kabbalah jeg,tror på mye....=)

Skrevet

mange forskjeller, ja. men også noen likheter. det finnes rettferdige rike og det finnes rettferdige fattige. spørs om de har latt seg rive med av situasjonen eller ikke. en ting jeg merker mer enn rikdom er status. hvor fort mennesker lar status og gode jobber forandre deres syn på "de andre."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...