Gjest ..jeg har mange rare tanker en lørdagskveld.. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 De liker forskjellig mat, de har forskjellige hobbyer, bor forskjellige steder, forskjellig smak på det meste. De rike synes de fattige er harry. Ikke har de utdannelse, og ofte ikke dannelse heller if. de rike. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 De rike vet ikke hva det vil si å ha det godt,for de har aldri hatt det vondt....=) (satt det på spissen nå) Men mener,det er de som har lite,som vet hva virkelig lykke og kjærlighet er,de er rikere enn de rikeste,de som vet verdien av et liv. De deler kjærligheten og gledene med hverandre,de rike frotser,og mye vil ha mer... 0 Siter
Gjest ..jeg har mange rare tanker en lørdagskveld.. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 De rike vet ikke hva det vil si å ha det godt,for de har aldri hatt det vondt....=) (satt det på spissen nå) Men mener,det er de som har lite,som vet hva virkelig lykke og kjærlighet er,de er rikere enn de rikeste,de som vet verdien av et liv. De deler kjærligheten og gledene med hverandre,de rike frotser,og mye vil ha mer... Dette var religiøst.. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Dette var religiøst.. ha ha,nei på ingen måte...=) Åndelig ja,relgiøst..nei. 0 Siter
Gjest ..jeg har mange rare tanker en lørdagskveld.. Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 ha ha,nei på ingen måte...=) Åndelig ja,relgiøst..nei. Dette er rett fra Bibelen. En jøde ville aldri svart på denne måten. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Dette er rett fra Bibelen. En jøde ville aldri svart på denne måten. Men jeg leser ikke bibelen,men kan jo hende Gud taler gjennom meg også da,he he..=) Tror på kabbalah jeg,tror på mye....=) 0 Siter
willow Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 mange forskjeller, ja. men også noen likheter. det finnes rettferdige rike og det finnes rettferdige fattige. spørs om de har latt seg rive med av situasjonen eller ikke. en ting jeg merker mer enn rikdom er status. hvor fort mennesker lar status og gode jobber forandre deres syn på "de andre." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.