Prozak Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ok, jeg innrømmer det - jeg har sett et par av disse programmene med idiot-panelet fra hele Norden, hvor de "analyserer" og bedømmer kandidatene, og stemmer frem en "vinner". GP har i mange år hatt en ironisk status hos meg, etter at jeg vokste av meg den ungdommelige "kvalitetsarrogansen" man alltid får av å drive med musikk i yngre år. Men hva i helvete er det med denne jostein pedersen (er det ikke det han heter) idioten - han som har vært kommentator i mange år?! Jeg får faen meg lyst å slå ihjel fyren. Det går da inni svarte helvete for for faen steike meg ikke an å snakke sånn?!?!?! Helvetes forbanna tulling! Du kan da for FAEN ikke, i fullt alvor, snakke perfekt BOKMÅL med fullt norlandsk tonefall!!!!!! "..........................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 *Hehe* Han kunne godt klippet skjegget også. Jeg så snurten av programmet forleden kveld og skjønte ikke at det var han før han åpnet kjeften, da levnet han ingen tvil. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Han er så sabla ekkel at det er en gruuuuuuu. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 *Hehe* Han kunne godt klippet skjegget også. Jeg så snurten av programmet forleden kveld og skjønte ikke at det var han før han åpnet kjeften, da levnet han ingen tvil. Nja...det er ikke så nøye. Han ser jo bare ut som om noen har snudd hodet hans rundt, slik at issen og haken har byttet plass :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Tjo-Bing-Bang Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Først Idol, så Big Brother, nå Melodi Grand Prix... du burde komme deg ut mer (og gjøre noe med ditt eget språk før du kritiserer andres, høres ut som en 5-åring i trassalderen med all den teite, unødvendige banningen. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Glemte å påpeke: Det norske bidraget, som jeg bare tilfeldigvis hørte, er faktisk i nærheten av å være en ordentlig sang. Absolutt ikke verst. Forsvinnende få sjangser i finalen, men det er jo i seg selv et kvalitetsstempel. ".............................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Først Idol, så Big Brother, nå Melodi Grand Prix... du burde komme deg ut mer (og gjøre noe med ditt eget språk før du kritiserer andres, høres ut som en 5-åring i trassalderen med all den teite, unødvendige banningen. 1: Jeg har aldri startet en Idol-disusjon. 2: Jeg har aldri started en Big Brother diskusjon. 3: Jeg banner så mye jeg vil for deg, så! :-) Forøvrig var jeg på grisefylla på torsdag, og skal igjen i morgen, så i kveld holder jeg meg hjemme :-) "..........................................." 0 Siter
tonie Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Å, ikke bøll med Jostein! Han er helten min. *sender morske blikk* Jostein er så gammel at han måtte snakke bokmål for å få jobbe på TV, på samme måte som Anne Holt. Antar at han bare ikke har greid å legge det av seg igjen etter at det ble "godkjent" at TV-folk får snakke alle mulige kråkemål;-) Såvidt meg bekjent holder Nrk fortsatt på bokmål- eller nynorskkravet, men det er mulig at det har kommet endringer som jeg ikke har fått med meg. PS: jeg irriterer meg over den svenske fjolledama som skal være så nusselig og snill hele tida at hun knapt tør å mene noe som helst! Stønn.... 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Å, ikke bøll med Jostein! Han er helten min. *sender morske blikk* Jostein er så gammel at han måtte snakke bokmål for å få jobbe på TV, på samme måte som Anne Holt. Antar at han bare ikke har greid å legge det av seg igjen etter at det ble "godkjent" at TV-folk får snakke alle mulige kråkemål;-) Såvidt meg bekjent holder Nrk fortsatt på bokmål- eller nynorskkravet, men det er mulig at det har kommet endringer som jeg ikke har fått med meg. PS: jeg irriterer meg over den svenske fjolledama som skal være så nusselig og snill hele tida at hun knapt tør å mene noe som helst! Stønn.... Det der stemmer ganske enkelt ikke. Jeg husker når han først ble GP-kommentator - da snakket han litt mer ordentlig. I de senere årene har han lagt av seg alle dialektordene, og det høres bare helt fantastisk idiotisk, og nærmest tilbakestående ut, når man snakker perfekt nordlandsk tonefall med perfekte bokmålsord. Helt idiotisk - og det finnes ikke formildende omstendigheter. Til å begynne med var han jo en bra kommentator også, iom. at han var litt frekk overfor alt det patetiske av røl som ble spilt, og kom med kommentarer av typen "en søtladen ballade som irriterende nok fester seg" etc. Nå er han jo faenmeg 100% seriøs i forhold til denne farsen. "......................................." 0 Siter
Gjest Tjo-Bing-Bang Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 1: Jeg har aldri startet en Idol-disusjon. 2: Jeg har aldri started en Big Brother diskusjon. 3: Jeg banner så mye jeg vil for deg, så! :-) Forøvrig var jeg på grisefylla på torsdag, og skal igjen i morgen, så i kveld holder jeg meg hjemme :-) "..........................................." Touchy! Det argumentet kan sikkert han Josten bruke også. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Touchy! Det argumentet kan sikkert han Josten bruke også. "Touchy"? "......................................." 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 "Touchy"? "......................................." Det er sikkert fransk og betyr - host, hark 0 Siter
tonie Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Det der stemmer ganske enkelt ikke. Jeg husker når han først ble GP-kommentator - da snakket han litt mer ordentlig. I de senere årene har han lagt av seg alle dialektordene, og det høres bare helt fantastisk idiotisk, og nærmest tilbakestående ut, når man snakker perfekt nordlandsk tonefall med perfekte bokmålsord. Helt idiotisk - og det finnes ikke formildende omstendigheter. Til å begynne med var han jo en bra kommentator også, iom. at han var litt frekk overfor alt det patetiske av røl som ble spilt, og kom med kommentarer av typen "en søtladen ballade som irriterende nok fester seg" etc. Nå er han jo faenmeg 100% seriøs i forhold til denne farsen. "......................................." Gi deg. Du fikk ikke med deg forrige ukes totalslakt av Carola? Hehe, det var en höjdare! Lenge siden jeg har ledd så godt:-) Mulig det er jeg som har dårlig hukommelse, men jeg synes han har snakket sånn alltid. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Gi deg. Du fikk ikke med deg forrige ukes totalslakt av Carola? Hehe, det var en höjdare! Lenge siden jeg har ledd så godt:-) Mulig det er jeg som har dårlig hukommelse, men jeg synes han har snakket sånn alltid. Jo, han slakter jo noen også. Men når du ser på de han roser opp i skyene, så hjelper det ikke særlig mye :-) "............................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Det er sikkert fransk og betyr - host, hark Det kunne man trodd. Men det er nok stalkeren min, som forsøker å plukke ut humoristiske og betydningsløse elementer for å provosere meg til å krangle. Ser du hvor bra hun klarer det? :-) "..............................................." 0 Siter
tonie Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Jo, han slakter jo noen også. Men når du ser på de han roser opp i skyene, så hjelper det ikke særlig mye :-) "............................................" Jeg tror han roser enkelte opp i skyene på pur faenskap:-) Det bor en rebell i den mannen. Han _elsker_ de det ikke er særlig PK å like, og som han vet at den utroooolig hippe dansken kommer til å slakte. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Det kunne man trodd. Men det er nok stalkeren min, som forsøker å plukke ut humoristiske og betydningsløse elementer for å provosere meg til å krangle. Ser du hvor bra hun klarer det? :-) "..............................................." Kult med en stalker da 0 Siter
toci Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nja...det er ikke så nøye. Han ser jo bare ut som om noen har snudd hodet hans rundt, slik at issen og haken har byttet plass :-) ".............................................." *rotflmao* 0 Siter
Prozak Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Jeg tror han roser enkelte opp i skyene på pur faenskap:-) Det bor en rebell i den mannen. Han _elsker_ de det ikke er særlig PK å like, og som han vet at den utroooolig hippe dansken kommer til å slakte. De er helt fantastisk patetiske når det gjelder musikk hele gjengen, men på litt forskjellige måter ja :-) En ting som gjør at sverige og svensker syner i aktelse hos meg, er forøvrig den HELT SERIØSE statusen GP har der. Det er helt fantastisk. Greit nok - det er landet som skapte dansebandmusikken. Men de har da musikkmiljø som er like oppegående som resten av verden - hvorfor denne seriøse fascinasjonen av noe så über-patetisk som GP? "..........................................." 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 *rotflmao* Hei!!!! Lever du? :-) Har ikke sett/hørt/lest deg på mange år! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.