Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!! Lever du? :-)

Har ikke sett/hørt/lest deg på mange år!

Jeg har vært dol-nykter i årevis, men eksamenlesedager dro meg tilbake... Det er rart med alt det jeg bare kommer på at jeg MÅ gjøre i det boken legges ned foran meg. Jeg antar at det blir en måned med mye dol`ing.

Alt vel i Flisland?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er helt fantastisk patetiske når det gjelder musikk hele gjengen, men på litt forskjellige måter ja :-)

En ting som gjør at sverige og svensker syner i aktelse hos meg, er forøvrig den HELT SERIØSE statusen GP har der. Det er helt fantastisk. Greit nok - det er landet som skapte dansebandmusikken. Men de har da musikkmiljø som er like oppegående som resten av verden - hvorfor denne seriøse fascinasjonen av noe så über-patetisk som GP?

"..........................................."

Tror det skyldes en kombinasjon av en genfeil som gjør dem så selvhøytidelige at de ikke tåler å tape, og det at de fortsatt føler et visst prestasjonspress etter ABBA.

De "totalsågar" forresten den norske låta. Helt elendig ifølge Expressen:-)

Skrevet

Jeg har vært dol-nykter i årevis, men eksamenlesedager dro meg tilbake... Det er rart med alt det jeg bare kommer på at jeg MÅ gjøre i det boken legges ned foran meg. Jeg antar at det blir en måned med mye dol`ing.

Alt vel i Flisland?

Alt vel her! :)

Kom på at da du og jeg traff hverandre så uttalte du nicket ditt; "TÅÅSI" - mens jeg hele tiden hadde tenkt på deg som ; "TOKIG" - hihi

Så flink du er som skolerer deg da!

Skrevet

Nja...det er ikke så nøye. Han ser jo bare ut som om noen har snudd hodet hans rundt, slik at issen og haken har byttet plass :-)

".............................................."

Mmm. Det er det ene lille problemet som holder meg fra å skrive frierbrev. *fnis*

Tror du han kan la seg overtale til å gjøre noe med det...?

Skrevet

Når du nå innrømmer å sett det programmet kan jeg jo spørre.. Hva mente panelet om det norske bidraget? Jeg fikk dessverre ikke sett det. Jeg trodde det skulle gå i dag, men det står ikke i programmet.

Når det gjelder dialekten til Jostein Pedersen, så må nå den være helt utvisket, i allefall den opprinnelige.

Skrevet

Alt vel her! :)

Kom på at da du og jeg traff hverandre så uttalte du nicket ditt; "TÅÅSI" - mens jeg hele tiden hadde tenkt på deg som ; "TOKIG" - hihi

Så flink du er som skolerer deg da!

den uttalen er vel ikke helt på jordet..

Jada, utdanner meg i hytt og pine. En haug med turer innom dol, og noen timer med tv-spill gjør susen. Grøss og gru for en kunnskapstørst!!! :o) Men jeg trøster meg med at det er en måned igjen, og når presset øker, øker engasjementet også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...