Gjest god helg! :o) Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Ser et program på kanalen E her, og en jente på 17 får silikon i brystene. Det var for ungt, trodde jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Noen får det jo i konfirmasjonsgave - - det er så sykt at. 0 Siter
Gjest god helg! :o) Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Noen får det jo i konfirmasjonsgave - - det er så sykt at. Jeg er helt enig. Men fysj for et program; nå viste de en kvinne som hang i noen kroker-festet i huden! *Kvalm* 0 Siter
willow Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 mine var ikke ferdig utviklet før jeg ble noen og tyve. så...stakkars jente. foreldrene bør heller lære henne tålmodighet og være fornøyd med den kroppen man har. jeg synes den type kirurgi burde vært forbudt på folk under 20 eller 25. jeg var vel helt ferdig rundt 24 år (da var både hofter og bryst ombord). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.