flisa Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 ...skal du se den?¨ Jeg har aldri vært på Colosseum, og jeg går nå og håper at gubben skal be meg med dit for å se den, - men da må vi ha barnavakt og greier - så det blir nok ikke på premieredagen - for da var det kun ledig klokken 17.30. Gleder meg VELDIG! :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Skjønner ikke greia med den DaVinci Koden. Boka er jo full av oppspinn og har hatt flere bøker som har tatt for seg alt som stod i den. Daglig pepres det på tv med davinci ringetone,wallpaper osv. Enkelte land har satt jord og himmel i bevegelse for å få bannet filmen. Selve traileren av filmen, se dø kjedelig ut. Begriper bare ikke denne hypen over DaVinci koden. *lettere forvirret* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kommer nok ikke til å renne ned noen kino med det første for å se den. Blir alltid skuffet av filmatiseringer av bøker, og jeg sliter med å se for meg Tom Hanks i rollen. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Kommer nok ikke til å renne ned noen kino med det første for å se den. Blir alltid skuffet av filmatiseringer av bøker, og jeg sliter med å se for meg Tom Hanks i rollen. Jeg syns han er PERFEKT ut fra hvilken type jeg så for meg i boka! - digger han da! 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Skjønner ikke greia med den DaVinci Koden. Boka er jo full av oppspinn og har hatt flere bøker som har tatt for seg alt som stod i den. Daglig pepres det på tv med davinci ringetone,wallpaper osv. Enkelte land har satt jord og himmel i bevegelse for å få bannet filmen. Selve traileren av filmen, se dø kjedelig ut. Begriper bare ikke denne hypen over DaVinci koden. *lettere forvirret* Boka var DRITSPENNENDE! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Boka var DRITSPENNENDE! Men Engler og Demoner er bedre. 0 Siter
Gjest Zzzzz zz zz Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hva er vitsen? Har lest boka, husker det meste og de har jobbet for å få filmen så lik som mulig. Så traileren på apple.com, det var mer enn nok. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Hva er vitsen? Har lest boka, husker det meste og de har jobbet for å få filmen så lik som mulig. Så traileren på apple.com, det var mer enn nok. Traileren ser latterlig ut. 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Hva er vitsen? Har lest boka, husker det meste og de har jobbet for å få filmen så lik som mulig. Så traileren på apple.com, det var mer enn nok. Jeg vil oppleve det en gang til 0 Siter
flisa Skrevet 13. mai 2006 Forfatter Skrevet 13. mai 2006 Men Engler og Demoner er bedre. Den har jeg begynt på Har akkurat blitt ferdig med "Sirkelens ende" - syns ikke den var noe, egentlig.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Den har jeg begynt på Har akkurat blitt ferdig med "Sirkelens ende" - syns ikke den var noe, egentlig.... Engler og Demoner ville blitt en bedre film en DaVincy-koden. Den er nok enklere å filmatisere, og historien er ikke like godt kjent. Jeg kan ikke se for meg at DaVincy-koden blir noen god film. Men jeg kan naturligvis ta feil. Sirkelens Ende har jeg ikke lest. Jeg synes Dan Brown er kulest når han retter alt som er av kanoner mot kirken, rokker ved religionens fundament og får det som er av religiøse ledere verden over mot seg, uansett hvor sant det måtte være. Herregud. Det er en roman. Skjønnlitteratur. Likevel rabler folk over hele verden. Det synes jeg er litt artig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Skjønner ikke greia med den DaVinci Koden. Boka er jo full av oppspinn og har hatt flere bøker som har tatt for seg alt som stod i den. Daglig pepres det på tv med davinci ringetone,wallpaper osv. Enkelte land har satt jord og himmel i bevegelse for å få bannet filmen. Selve traileren av filmen, se dø kjedelig ut. Begriper bare ikke denne hypen over DaVinci koden. *lettere forvirret* "Boka er jo full av oppspinn" Det har da heller aldri vært noe krav til en actionroman at den skal være 100 prosent sann og autentisk. ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Mnei, kommer ikke til å gå på kino for å se den, i hvert fall. Men den dukker nok opp som DVD-underholdning en slapp søndag. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 "Boka er jo full av oppspinn" Det har da heller aldri vært noe krav til en actionroman at den skal være 100 prosent sann og autentisk. ;o) Nei, men han som har skrevet det presenterer det som sannheten. Så et intervju med han og han trodde jo på det selv eller noe i den duren. Jaja, filmer med religiøse temaer er bare ikke min smak. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Nei, men han som har skrevet det presenterer det som sannheten. Så et intervju med han og han trodde jo på det selv eller noe i den duren. Jaja, filmer med religiøse temaer er bare ikke min smak. Kommer ikke til å gå skoene av meg for å se filmen, jeg heller. Men jeg synes vel egentlig ikke filmen kan kategoriseres under religiøst tema. Det er fantasifull action, verken mer eller mindre. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Kommer ikke til å gå skoene av meg for å se filmen, jeg heller. Men jeg synes vel egentlig ikke filmen kan kategoriseres under religiøst tema. Det er fantasifull action, verken mer eller mindre. Samme med Indiana Jones, men det var vel ingen som rabla da Harrison Ford leftet seg med den hellige gral. Herregud. Oppstyret rundt det her minner jo nesten om oppstyret rundt Life of Brian. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg holder på med boka nå og mister alt av nattesøvn... Klarer jo ikke å legge den fra meg på fornuftig tidspunkt. Ja, jeg skal å se filmen! 0 Siter
flisa Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Engler og Demoner ville blitt en bedre film en DaVincy-koden. Den er nok enklere å filmatisere, og historien er ikke like godt kjent. Jeg kan ikke se for meg at DaVincy-koden blir noen god film. Men jeg kan naturligvis ta feil. Sirkelens Ende har jeg ikke lest. Jeg synes Dan Brown er kulest når han retter alt som er av kanoner mot kirken, rokker ved religionens fundament og får det som er av religiøse ledere verden over mot seg, uansett hvor sant det måtte være. Herregud. Det er en roman. Skjønnlitteratur. Likevel rabler folk over hele verden. Det synes jeg er litt artig. Ja, det er veldig morsomt - Det samme gjør Tom Egeland - vi du ha boka, så kan jeg sende den til deg - det er bare en paperback. 0 Siter
flisa Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Skrevet 14. mai 2006 Jeg holder på med boka nå og mister alt av nattesøvn... Klarer jo ikke å legge den fra meg på fornuftig tidspunkt. Ja, jeg skal å se filmen! Jeg leste til 5 på morran og sånn jeg - også mens jeg lagde mat! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.