Gå til innhold

Nå er det bare dager igjen til Da Vinci koden - på film...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...skal du se den?¨

Jeg har aldri vært på Colosseum, og jeg går nå og håper at gubben skal be meg med dit for å se den, - men da må vi ha barnavakt og greier - så det blir nok ikke på premieredagen - for da var det kun ledig klokken 17.30.

Gleder meg VELDIG! :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

15

• Prozak

7

• hare1365380455

5

• ShitDiddelyDo

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skjønner ikke greia med den DaVinci Koden.

Boka er jo full av oppspinn og har hatt flere bøker som har tatt for seg alt som stod i den.

Daglig pepres det på tv med davinci ringetone,wallpaper osv.

Enkelte land har satt jord og himmel i bevegelse for å få bannet filmen.

Selve traileren av filmen, se dø kjedelig ut.

Begriper bare ikke denne hypen over DaVinci koden.

*lettere forvirret*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer nok ikke til å renne ned noen kino med det første for å se den. Blir alltid skuffet av filmatiseringer av bøker, og jeg sliter med å se for meg Tom Hanks i rollen.

Skrevet

Kommer nok ikke til å renne ned noen kino med det første for å se den. Blir alltid skuffet av filmatiseringer av bøker, og jeg sliter med å se for meg Tom Hanks i rollen.

Jeg syns han er PERFEKT ut fra hvilken type jeg så for meg i boka! - digger han da! :)

Skrevet

Boka er jo full av oppspinn og har hatt flere bøker som har tatt for seg alt som stod i den.

*lettere forvirret*

Boka var DRITSPENNENDE!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Boka var DRITSPENNENDE!

Men Engler og Demoner er bedre. :)

Gjest Zzzzz zz zz
Skrevet

Hva er vitsen? Har lest boka, husker det meste og de har jobbet for å få filmen så lik som mulig. Så traileren på apple.com, det var mer enn nok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er vitsen? Har lest boka, husker det meste og de har jobbet for å få filmen så lik som mulig. Så traileren på apple.com, det var mer enn nok.

Traileren ser latterlig ut.

Skrevet

Jeg vil oppleve det en gang til :)

Skrevet

Men Engler og Demoner er bedre. :)

Den har jeg begynt på :) Har akkurat blitt ferdig med "Sirkelens ende" - syns ikke den var noe, egentlig....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den har jeg begynt på :) Har akkurat blitt ferdig med "Sirkelens ende" - syns ikke den var noe, egentlig....

Engler og Demoner ville blitt en bedre film en DaVincy-koden. Den er nok enklere å filmatisere, og historien er ikke like godt kjent.

Jeg kan ikke se for meg at DaVincy-koden blir noen god film.

Men jeg kan naturligvis ta feil.

Sirkelens Ende har jeg ikke lest. Jeg synes Dan Brown er kulest når han retter alt som er av kanoner mot kirken, rokker ved religionens fundament og får det som er av religiøse ledere verden over mot seg, uansett hvor sant det måtte være. Herregud. Det er en roman. Skjønnlitteratur. Likevel rabler folk over hele verden. Det synes jeg er litt artig. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

*lettere forvirret*

"Boka er jo full av oppspinn"

Det har da heller aldri vært noe krav til en actionroman at den skal være 100 prosent sann og autentisk. ;o)

Mrs. Wallace
Skrevet

Mnei, kommer ikke til å gå på kino for å se den, i hvert fall.

Men den dukker nok opp som DVD-underholdning en slapp søndag.

Skrevet

"Boka er jo full av oppspinn"

Det har da heller aldri vært noe krav til en actionroman at den skal være 100 prosent sann og autentisk. ;o)

Nei, men han som har skrevet det presenterer det som sannheten.

Så et intervju med han og han trodde jo på det selv eller noe i den duren.

Jaja, filmer med religiøse temaer er bare ikke min smak.

Mrs. Wallace
Skrevet

Nei, men han som har skrevet det presenterer det som sannheten.

Så et intervju med han og han trodde jo på det selv eller noe i den duren.

Jaja, filmer med religiøse temaer er bare ikke min smak.

Kommer ikke til å gå skoene av meg for å se filmen, jeg heller.

Men jeg synes vel egentlig ikke filmen kan kategoriseres under religiøst tema. Det er fantasifull action, verken mer eller mindre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kommer ikke til å gå skoene av meg for å se filmen, jeg heller.

Men jeg synes vel egentlig ikke filmen kan kategoriseres under religiøst tema. Det er fantasifull action, verken mer eller mindre.

Samme med Indiana Jones, men det var vel ingen som rabla da Harrison Ford leftet seg med den hellige gral. :)

Herregud. Oppstyret rundt det her minner jo nesten om oppstyret rundt Life of Brian.

Snorkfrøken
Skrevet

Jeg holder på med boka nå og mister alt av nattesøvn...

Klarer jo ikke å legge den fra meg på fornuftig tidspunkt.

Ja, jeg skal å se filmen!

Skrevet

Engler og Demoner ville blitt en bedre film en DaVincy-koden. Den er nok enklere å filmatisere, og historien er ikke like godt kjent.

Jeg kan ikke se for meg at DaVincy-koden blir noen god film.

Men jeg kan naturligvis ta feil.

Sirkelens Ende har jeg ikke lest. Jeg synes Dan Brown er kulest når han retter alt som er av kanoner mot kirken, rokker ved religionens fundament og får det som er av religiøse ledere verden over mot seg, uansett hvor sant det måtte være. Herregud. Det er en roman. Skjønnlitteratur. Likevel rabler folk over hele verden. Det synes jeg er litt artig. :)

Ja, det er veldig morsomt - Det samme gjør Tom Egeland - vi du ha boka, så kan jeg sende den til deg - det er bare en paperback.

Skrevet

Jeg holder på med boka nå og mister alt av nattesøvn...

Klarer jo ikke å legge den fra meg på fornuftig tidspunkt.

Ja, jeg skal å se filmen!

Jeg leste til 5 på morran og sånn jeg - også mens jeg lagde mat! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...