Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller noe sånt. Husker du filmen? Tror egentlig den kunne blitt innspilt i leiligheten min. Min første vår som alene-boer siden gud-vet-når,men det viser seg at så veldig alene skulle jeg ikke bli likevel. Jeg innser det patetiske i å ligge på gulvet med lommelykt siktet inn mot alle kriker og kroker i ferd med å drepe mine mange samboere som hadde trengt 48 millioner kompanjonger for å bli like store som meg, men dog.. for noen EKLE kryp. Hva POKKER er poenget???

*grøss*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husker ikke noen sånn film, men venter i spenning på svarene du kanskje får:-)

høres ut som en film jeg kunne like og se:-)

Skrevet

*Grøsser*

Jeg husker den filmen, ja! Var det ikke et sånt stort edderkopp-reir der, hvor det ble klekket 1000-vis av små (snart digre) edderkoppbarn.. Alle illsinte bærere av en dødelig gift..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker filmen, men tar jeg ikke helt feil var det enkelte gigantedderkopper i den.

Hvis den kunne blitt spilt inn inn i leiligheten din bør du ringe Guiness. :)

Gjest edderkopper er fine dyr
Skrevet

Er det ikke hyggelig med kjæledyr?

:)

Skrevet

*Grøsser*

Jeg husker den filmen, ja! Var det ikke et sånt stort edderkopp-reir der, hvor det ble klekket 1000-vis av små (snart digre) edderkoppbarn.. Alle illsinte bærere av en dødelig gift..

..og det skal jeg ligge midt oppe i.. Jeg husker plutselig hvorfor det var greit å ha en mann.

:-O

Skrevet

Knallgod film :)

Jeg husker en deilig episode fra min barndom.

Var 10 år og våknet av at noe puset meg i ansiktet. Slo det vekk og skjønte at det var noe "guffent" noe.

Slår på lyset og jeg er så ekstremt heldig å se hele soveroms taket fullt av PITTESMÅ edderkopper hengende ned i små tråder.

Tror aldri jeg har skreket så høyt midt på svarta natta før.

Så da kom mor løpende med min bror på slep, så taket og måtte vasket taket der og da.

Jeg la meg på gjesterommet og sov der i uke eller to før jeg turte å sove i mitt eget rom igjen.

Fy søren, jeg husker det som igår :(

Skrevet

Jeg husker filmen, men tar jeg ikke helt feil var det enkelte gigantedderkopper i den.

Hvis den kunne blitt spilt inn inn i leiligheten din bør du ringe Guiness. :)

Får passe den inn en helg du jobber da:-) hehehe så får du værsegod være her mens jeg stirrer i skrekk på skjermen;-)

husker bruddstykker nå ja.. *grøss*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Får passe den inn en helg du jobber da:-) hehehe så får du værsegod være her mens jeg stirrer i skrekk på skjermen;-)

husker bruddstykker nå ja.. *grøss*

Det er en skikkelig møkkafilm, så det er ikke verdt å leie den engang. :)

Skrevet

Det er en skikkelig møkkafilm, så det er ikke verdt å leie den engang. :)

er det den filmen hvor de finner edderkoppen i en kjeller eller uthus??? demrer litt nå ja:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

er det den filmen hvor de finner edderkoppen i en kjeller eller uthus??? demrer litt nå ja:-)

Jeg husker ikke. Det er så mange år siden jeg så den. Jeg husker bare at det var edderkopper i den, og at det helt klart er en film jeg ikke hadde brukt et eneste øre på å se i dag. :)

Skrevet

Jeg husker ikke. Det er så mange år siden jeg så den. Jeg husker bare at det var edderkopper i den, og at det helt klart er en film jeg ikke hadde brukt et eneste øre på å se i dag. :)

tror det må være den da:-)

ja, ja, da blir det vel meg som må snakke deg i senk uten film da, men det er morsomt også av og til, hehehe ;-) du soner iallfall ikke;)

Skrevet

Ja, det er nok den. Det var der edderkoppreiret var.

Skrevet

Sovner ikke skulle det være, du soner jo ikke da;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

tror det må være den da:-)

ja, ja, da blir det vel meg som må snakke deg i senk uten film da, men det er morsomt også av og til, hehehe ;-) du soner iallfall ikke;)

Det er egentlig utrolig at du i det hele tatt klarer å følge med på en film hvis du sitter og preiker med meg på msn. :)

Skrevet

Det er egentlig utrolig at du i det hele tatt klarer å følge med på en film hvis du sitter og preiker med meg på msn. :)

ja det er sant, men må man så må man;-)

*flire* utrolig du holder ut skravlinga vil nå jeg si da;)

Skrevet

Ja, det er nok den. Det var der edderkoppreiret var.

* vil ikke den igjen* skikkelig ufyselig film ja, de fant det i en låve under noen bjelker!

*grøss*

Skrevet

Jeg tok opp en fra gulvet i går - en søt liten en og bar den forsiktig ut - de er jo søte og elegante da! :)

Skrevet

..og det skal jeg ligge midt oppe i.. Jeg husker plutselig hvorfor det var greit å ha en mann.

:-O

Har du somla bort mannen din nå'a`?

Skrevet

Har du somla bort mannen din nå'a`?

Jupp.Shit happens.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...