Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jo det.....

Det var min avgjørelse, så jeg klager ikke. Det var ikke lystig, men jeg er helt 100% overbevist om at det var det riktige valget. Så nå bor jeg i et lite bur for meg selv og stortrives (helt til jeg ser en av mine 158 millioner samboere.. antallet vokser proporsjonalt med frykten)

:o)

hare1365380455
Skrevet

Knallgod film :)

Jeg husker en deilig episode fra min barndom.

Var 10 år og våknet av at noe puset meg i ansiktet. Slo det vekk og skjønte at det var noe "guffent" noe.

Slår på lyset og jeg er så ekstremt heldig å se hele soveroms taket fullt av PITTESMÅ edderkopper hengende ned i små tråder.

Tror aldri jeg har skreket så høyt midt på svarta natta før.

Så da kom mor løpende med min bror på slep, så taket og måtte vasket taket der og da.

Jeg la meg på gjesterommet og sov der i uke eller to før jeg turte å sove i mitt eget rom igjen.

Fy søren, jeg husker det som igår :(

Du store! *ser det for meg*

Gjest Debra irl
Skrevet

Var 10 år og våknet av at noe puset meg i ansiktet. Slo det vekk og skjønte at det var noe "guffent" noe.

Slår på lyset og jeg er så ekstremt heldig å se hele soveroms taket fullt av PITTESMÅ edderkopper hengende ned i små tråder.

Så da kom mor løpende med min bror på slep, så taket og måtte vasket taket der og da.

Jeg la meg på gjesterommet og sov der i uke eller to før jeg turte å sove i mitt eget rom igjen.

Du tuller? Å fy flate!!! Jeg hadde fått infarkt på stedet!

Gjest togli
Skrevet

Å HUTTEMEGTU, tuller du????!!!!

*ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ*

bugge -jenta
Skrevet

Det er en skikkelig møkkafilm, så det er ikke verdt å leie den engang. :)

Den var god til å bli kvitt araknofobi, som jeg led sterkt av på den tien, eller kanskje litt senere.. Pinte meg gjenonm filmen tre ganger på rad, og til slutt hadde jeg fått overdose av den enorme mengden de spydde ut av edderkopper. Så for meg hadde den sin misjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...