Gå til innhold

Hvor lenge holder russen på...

Anbefalte innlegg

Gjest ..på Tryvann??
Skrevet

i natt? Musikken dundrer og jeg får ikke sove! Noen som vet om det slutter noen tid, eller om det er "fritt frem"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert fått svar nå :)

Husker da jeg var russ at det var festing helt til morgenen - måtte jo få knute i lua!

Skrevet

de har egentlig regler for når de skal dempe seg, men de tas ikke hensyn til desverre. har lest at folk klager på det der. at politiet ikke er strenge nok med dem.

Gjest ..på Tryvann??
Skrevet

de har egentlig regler for når de skal dempe seg, men de tas ikke hensyn til desverre. har lest at folk klager på det der. at politiet ikke er strenge nok med dem.

De dempet seg vesentlig etter kl 03 heldigvis, men jeg hørte dem helt til 5tiden.. =)

Har ikke noe imot litt russebråk jeg, var bare litt ekstremt i går. Men det var kasnkje vindretningen som spilte inn.

Ang. klagingen fra folk oppi "åsen" - jeg skjønner at de reagerer! Må være pyton å ha dundringen så nærme. Må være UMULIG å sove! Jeg bor tross alt et godt stykke vekk fra Tryvann.

Uansett, er enig med en beboer der oppe som sa i avisen at russefestingen rammer såpass få, at noen fester i året må/bør de tåle. Tenker på dem som bor like ved alle utestedene i sentrum. Kan ikke være særlig attraktivt helg etter helg etter helg året gjennom.. :|

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...